Page 6 of 6

Re: radosti OVV-a

Posted: 14 Sep 2012, 17:02
by garlic
Tomić wrote:A tako je to...a meni se par puta znalo desit da se dva kraca kraja lok serije 2132 320 pa nadalje nisu mogle skopcat jer su odbojnici predugi :kul
To je sasvim drugi problem a mozemo reci da su odbojnici predugi ili je kvacilo prekratko. Nisi ti mene razumio. Usica kvacila "U" fino dosegne do kuke ali ne moze uci u kuku. I meni je to bilo cudno jer radim manevru cijeli zivot i nesto takvog nikad se prije nije dogodilo.

Re: radosti OVV-a

Posted: 15 Sep 2012, 19:16
by Tomić
garlic wrote:
Tomić wrote:A tako je to...a meni se par puta znalo desit da se dva kraca kraja lok serije 2132 320 pa nadalje nisu mogle skopcat jer su odbojnici predugi :kul
To je sasvim drugi problem a mozemo reci da su odbojnici predugi ili je kvacilo prekratko. Nisi ti mene razumio. Usica kvacila "U" fino dosegne do kuke ali ne moze uci u kuku. I meni je to bilo cudno jer radim manevru cijeli zivot i nesto takvog nikad se prije nije dogodilo.
ma sve kontam :kul2

Re: radosti OVV-a

Posted: 19 Sep 2012, 16:06
by garlic
Ovako izgleda kuka za koju mnogi strojovodje ni ne znaju :lol:
Vidite da je prilicno usko "grlo" kud treba proci usica kvacila. Ako je to ona deblja verzija kvacila onda ne cudi da nekad i negdje zapne kod nabacivanja.

Image

Re: radosti OVV-a

Posted: 13 Feb 2013, 22:15
by 2041024
Andre Lenk wrote:
Rašo wrote:možemo odmah napraviti dnevni pa i zamjenuti kočne papuče ako treba
nema papuča u PP... :beer


Nema nažalost u PP ničega, evo danas u Zgb nemaju faking jebeno visokotlačno crijevo, a zašto bi to oni morali imati. Očito da poljoopskrbina nabava dijelova za putnički prijevoz je totalno zaštekala i ništa više ne dostavlja tako da ćemo se voziti još malo i bez motora kao u doba "FREDA KREMENKA", a otvore u podu hvala Bogu imamo!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Re: radosti OVV-a

Posted: 15 Feb 2013, 17:29
by Andre Lenk
aj nemoj cjepidlačiti... došo si s mercedesom u zastavin servis i tražiš originalni dio za mečku...

Re: radosti OVV-a

Posted: 15 Feb 2013, 18:44
by Prle Kc
dana 12.02. u večernjim satima dobio sam lok 1141-031 prva vožnja nakon srednjeg popravka. na lok nema lokot, inventar nije kompletan, lok u kabini A puše desna vrata motornog prostora i zbog toga se čuje buka iz istog, puše iza leđa strojovođe kroz perforirani lim iznad vrata, kad se uključi kompresor vibracije poda su takve da trnu noge zbog toga. SP je radilo OVV. tražio sam u povratku da se lok izbaci iz prometa kolega koji je došao na smjenu je obavijestio strojnog dispečera, ali je ovaj zaključio da je lok dobra isto kao i kolega koji je njemu došao na smjenu. na kraju je jedini problem ispao PRLOG. ispričavam se svima što sam se borio da imamo kvalitetna vozila na kojima nam zdravlje neče biti ugroženo!!! budite bez brige neću više ZBOG VIŠIH INTERESA. PS. napominjem lok mi je izvežena iz depoa u RK pet minuta prije nego što sam tamo došao sa drugom lok.

Re: radosti OVV-a

Posted: 15 Feb 2013, 20:00
by yamaha
Pa, zašto si ju preuzeo i vozio bez inventara!?! Mili moj, ugrožavaš sigurnost prometa!!

Re: radosti OVV-a

Posted: 15 Feb 2013, 20:40
by Prle Kc
e, da su te učili u školi sva slova onda bi pročitao da je lok primljena na kolodvoru, a u inventar spada i pribor za čiščenje kojeg nije bilo u kutiji za alat.

Re: radosti OVV-a

Posted: 15 Feb 2013, 21:10
by Ante Brletic
Prle...revolucionar :lol:

U najmanju ruku je tragično, da je NETKO preuzeo tu lok, a da nije išao na probu. Jer da je išla lok na probu vjerovatno to i ne bi prošlo, a Prle se ne bi tresao kao vibrator .
Žalosno je to sve što nam se dešava...no moram se ( čudo... :lol: ) složiti sa kolegom Prlogom !

Re: radosti OVV-a

Posted: 15 Feb 2013, 21:27
by Prle Kc
o bila, bila na probi, a preuzeo je instruktor carga, ali čovjek valjda ima već tak debelu kožu da ne osjeti kad puše ili vibrira! i samo radi usporedbe nekoliko dana ranije iz gredelja izašla 1141-226 lok fantazija!

Re: radosti OVV-a

Posted: 15 Feb 2013, 21:47
by Ante Brletic
Izgleda da drug mito nije riknuo ;)