AUTO STOP

vlakovi.com
Postovi: 43
Pridružen/a: 14 vel 2010, 10:24
Kontakt:

AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la vlakovi.com » 02 lip 2010, 14:49

Na mail nam je pristiglo pitanje jednog strojovođe, pa tražimo mišljenje drugih strojovođa
Molim vas da mi opišete postupak koji strojovoða treba sprovesti kada za vrijeme vožnje na vuènom vozilu ustanovi da je auto-stop neispravan.
Molim vas da za postupak navedete uporište u postojeæim propisima.
Unaprijed zahvaljujem!
S iskrenim poštovanjem!


Odgovor koji smo dobili od HŽ Infre:


Na navedeni upit ne možemo Vam odgovoriti budući da navedeni upit jer postupak prilikom kvara auto-stop uređaja na vučnom vozilu nije naveden u propisima HŽ - Infrastrukture d.o.o., odnosno u Pravilnicima koji su objavljeni u Narodnim novina u zadnjih godinu dana.
Navedeno bi trebalo biti propisano u internom aktu HŽ - Vuče vlakova..

Što se tiče pružnog dijela autostop uređaja u Pravilniku o načinu i uvjetima za obavljanje sigurnosnog tijeka željezničkog prometa, članku 25. je definirano što je on, a u čl. 203 koji je postupak prilikom neispravnosti.

S poštovanjem

grga
Član SSH
Postovi: 67
Pridružen/a: 13 vel 2010, 11:07

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la grga » 02 lip 2010, 18:54

isključi auto-stop do domicila v.max 100 km/h nakon toga radiona

grga
Član SSH
Postovi: 67
Pridružen/a: 13 vel 2010, 11:07

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la grga » 02 lip 2010, 18:56

Na mail nam je pristiglo pitanje jednog strojovođe, pa tražimo mišljenje drugih strojovođa
ovo je smiješno


grga
Član SSH
Postovi: 67
Pridružen/a: 13 vel 2010, 11:07

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la grga » 02 lip 2010, 20:46

:wc provokator

vlakovi.com
Postovi: 43
Pridružen/a: 14 vel 2010, 10:24
Kontakt:

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la vlakovi.com » 03 lip 2010, 08:12

:kul
isključi auto-stop do domicila v.max 100 km/h nakon toga radiona

okej to bi bilo u kratko, no što je kod prvog kolodvora gdje stojiš...tamo nitko ne mora znati?

interni akt HŽ - Vuče vlakova ima tko to u digitalnom obliku? Ipak u pitanju stoji: Molim vas da za postupak navedete uporište u postojeæim propisima.

Boki og
Član SSH
Postovi: 317
Pridružen/a: 03 ožu 2010, 20:54

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la Boki og » 03 lip 2010, 09:55

To ti ne smijemo reći, to je strogo čuvana tajna !

Andre Lenk
Site Admin
Postovi: 1447
Pridružen/a: 20 sij 2010, 20:47

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la Andre Lenk » 03 lip 2010, 09:57

evo ti izvod iz upute 201-1 o radu u vuči vlakova
POSTUPAK U SLUČAJU KVARA NA VUČNOM VOZILU



Članak 20.



1. Kada strojovođa primijeti kvar na vučnom vozilu, obvezan je odmah procijeniti nje-

govu težinu i odlučiti kako će postupiti dalje.



2. Kada kvar vučnoga vozila nastane za vožnje vlaka a strojovođa radi njegova otkla-

njanja treba napustiti upravljačko mjesto, tada prije toga obvezatno mora zaustaviti

vlak.



3. Pošto strojovođa locira mjesto kvara i ustanovi njegovu veličinu, otklonit će kvar

ako je u mogućnosti to učiniti i potom nastaviti vožnju.



4. Kada strojovođa ne može otkloniti kvar, a procijeni da u skladu s postojećim HŽ-

ovim propisima vlak može nastaviti vožnju smanjenom brzinom koji ovisi o vrsti

kvara i da se time neće ugroziti prometna sigurnost, tada nastavlja vožnju do prvo-

ga kolodvora gdje prometnika vlakova obavješćuje da je vučno vozilo neispravno ili

pak vozi do krajnjega kolodvora vožnje vlaka.



5. Ako strojovođa u roku od 15 minuta ne može otkloniti kvar i nastaviti daljnju vožnju

vlaka, tada prometnika vlakova obavješćuje da je vučno vozilo neispravno, osigu-

rava vlak od samopokretanja i čeka pomoćno vučno vozilo.



6. Kada strojovođa s pruge javlja da vučno vozilo nije ispravno za daljnju vožnju vla-

ka, tada prometniku vlakova mora priopćiti točan kilometarski položaj čela vlaka.



7. Ako strojovođa pošto se javio prometniku vlakova ipak otkloni kvar vučnoga vozila,

ne smije nastaviti daljnju vožnju vlaka a da se opet ne javi istomu prometniku vla-

kova i od njega zatraži odobrenje za daljnju vožnju, o čemu unosi bilješku u

prometni bilježnik strojovođe.



8. Kada strojovođa za vožnje na vučnom vozilu ustanovi:

• da je uređaj za kontrolu budnosti postao neispravan, tada ga isključuje i brzinom

do 60 km/h nastavlja vožnju do prvoga kolodvora gdje vučno vozilo proglašava

neispravnim za daljnju vožnju.

• da je brzinomjer u kvaru i da ne pokazuje brzinu kretanja vlaka, tada smanjenom

brzinom nastavlja vožnju do prvoga kolodvora gdje vučno vozilo proglašava nei-

spravnim za daljnju vožnju vlaka. Vučno vozilo je neispravno i onda kada uređaj

za registraciju brzine nije ispravan ili kada nema više medija za zapisivanje brzi-

ne.

• da je uređaj za davanje zvučnih signala (lokomotivska sirena) postao neispra-

van, tada brzinom do 20 km/h nastavlja vožnju do prvoga kolodvora gdje vučno

vozilo proglašava neispravnim za daljnju vožnju.

• da je nagibna tehnika neispravna ili isključena, tada vožnju nastavlja redovitom

brzinom predviđenom za vožnju klasičnog vlaka na koji nije ugrađena nagibna

tehnika

• da je zračno ogibljenje neispavano, tada brzinom do 50 km/h nastavlja vožnju do

krajnjega kolodvora

• da je autostop-uređaj neispravan, tada nastavlja vožnju vlaka brzinom do 100

kn/h

• da je čeono svjetlo vučnoga vozila neispravno, tada brzinom do 20 km/h nasta-

vlja vožnju do prvoga kolodvora gdje otklanja kvar ako je to moguće ili pak vučno

vozilo proglašava neispravnim za daljnju vožnju.



9. Kada na višedijelnoj motornoj garnituri te na motornim garniturama u sprezi ili na

garniturama bez uređaja za upravljanje s više jedinica tijekom vožnje nastane kvar

na pogonskom uređaju motornoga vagona, tada strojovođa vožnju nastavlja s

preostalim motorima i pokušava održavati vozno vrijeme vlaka. Ako to ne omogu-

ćavaju preostala vučna snaga drugih motornih vagona i profil pruge, onda u prvom
cijeli taj propis skini sa željezničkog kompjutera tako da uđeš u intranetski portal HŽ-a utipkajući adresu "portal" u web preglednku (samo na HŽ računalima) i odeš u sekciju propisi - pravilnik 650 - prilozi pravilnika)
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.

vlakovi.com
Postovi: 43
Pridružen/a: 14 vel 2010, 10:24
Kontakt:

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la vlakovi.com » 03 lip 2010, 10:37

To je odgovor na pitanje !
Zaključavam daljnju raspravu :kul :kul

strojovoda kn
Postovi: 25
Pridružen/a: 21 vel 2010, 21:40

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la strojovoda kn » 03 lip 2010, 11:16

Ima još nešto.Ako taj strojovođa nezna postupak u slučaju kvara auto-stop uređaja uputi ga kod nas na prugu Ogulin-Split tu nema auto-stop uređaja pa neće ni imati brigu(malo ironije).
Šta je bolje od Red Bulla.Red pršuta i red sira.

vlakovi.com
Postovi: 43
Pridružen/a: 14 vel 2010, 10:24
Kontakt:

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la vlakovi.com » 03 lip 2010, 11:27

Pretpostavljam da je tražio točni citat iz pravilnika...Poslan mu je odgovor po člancima i pravilnicima, sada je na njemu da sam to pronađe i pročita...

vlakovi.com
Postovi: 43
Pridružen/a: 14 vel 2010, 10:24
Kontakt:

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la vlakovi.com » 03 lip 2010, 13:53

Uputa 201-1 kaže da 4. Kada strojovođa ne može otkloniti kvar, a procijeni da u skladu s postojećim HŽ-ovim propisima vlak može nastaviti vožnju smanjenom brzinom koji ovisi o vrsti kvara i da se time neće ugroziti prometna sigurnost, tada nastavlja vožnju do prvoga kolodvora gdje prometnika vlakova obavješćuje da je vučno vozilo neispravno ili
pak vozi do krajnjega kolodvora vožnje vlaka.

Malo me ova dvoznačnost članka pere... Što obavijestiti prometnika ili se samo voziti prugom sto na sat bez ičijeg znanja, a pretpostavimo da je redovita brzina vlaku 160 ;)
Ne bi li trebalo pisati bez ovoga ili pak vozi do krajnjega kolodvora vožnje vlaka.

vlakovi.com
Postovi: 43
Pridružen/a: 14 vel 2010, 10:24
Kontakt:

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la vlakovi.com » 03 lip 2010, 13:59

strojovoda kn je napisao/la:Ima još nešto.Ako taj strojovođa nezna postupak u slučaju kvara auto-stop uređaja uputi ga kod nas na prugu Ogulin-Split tu nema auto-stop uređaja pa neće ni imati brigu(malo ironije).
Inače nitko nije osim Lenka ponudio odgovor koji je precizan tj. ima uporište u postojećim propisima... :wc

strojovoda kn
Postovi: 25
Pridružen/a: 21 vel 2010, 21:40

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la strojovoda kn » 03 lip 2010, 14:11

Pa ukoliko je brzina vlaka 160 km/h a ti moraš voziti brzinom od 100 km/h normalno je da obavijestiš prometnika radi toga što ćeš produžavati vrijeme vožnje.
Šta je bolje od Red Bulla.Red pršuta i red sira.

vlakovi.com
Postovi: 43
Pridružen/a: 14 vel 2010, 10:24
Kontakt:

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la vlakovi.com » 03 lip 2010, 14:24

pa to da je normalno se slažem...ali šteta što nemam sada dostupa do pravilnika da u miru čitam i da pouzdano i sigurnomogu nešto tvrdim...

Ali u tom članku sigurno ne piše da je to normalo kad je tako dvoznačno...
Morat ću još malo sutra prolistati po propisima.

Odgovori