AUTO STOP

grga
Član SSH
Postovi: 67
Pridružen/a: 13 vel 2010, 11:07

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la grga » 07 lip 2010, 17:21

već sam rekao PROVOKATOR :wc

mark
Član SSH
Postovi: 29
Pridružen/a: 08 vel 2010, 09:08

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la mark » 31 srp 2010, 09:31

vlakovi.com je napisao/la:Članak 20 t 4. je dvoznačan ili u vašim uputama nema veznika ili...

Razvoj tehnologije ne znači da je ona mjerodavna, te ako o kvaru treba obavijestit prometnika kako je propisano onda treba, makar bio i od slame. Jer neznam kako će ti dispečer dati pismeni nalog... Kako će poslati pomočni vl... Brzine nisu upitne, a propis i postupak mora biti jasan, za sve.
Provokator! Čijim to našim uputama? Tebe očito nešto "boli" a to čini se nema veze sa kvarom AS-a, lokomotive ili vlaka. Mislim da je problem mobitel i to da su prometnici i prometni dispečeri zaobiđeni u komunikaciji kad je u pitanju ispravnost vučnih vozila, osim u slučaju kad se dogovara pomoćna lokomotiva.

GLUHI
Član SSH
Postovi: 138
Pridružen/a: 02 ožu 2010, 20:56

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la GLUHI » 13 lis 2010, 20:19

Isto kak je zaobiđeno i strojno osoblje ak je u kvaru kakav uređaj u kolodvoru,samo čekaš, a nitko da se udstoji nazvati i reči,majstore čekaš toliko i toliko radi tog i tog.Mislim da bi obostrana bolja komunikacija svima dobro došla. :kul

sveti
Član SSH
Postovi: 67
Pridružen/a: 14 ožu 2010, 10:19

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la sveti » 13 lis 2010, 20:58

ma nije on provokator,on je prometnik-vlakovi.com,i neznam tko mu dao pravo pisanja po našim postovima,usput,oni se poznaju na propise,a ne na situacije u vožnji,mogučim kvarovima,riješavanje istih,jer za njih je sve to izvanredni događaj,ko i promjena lok.na vlaku,to je za njih sve iznvaredni događaj

Andre Lenk
Site Admin
Postovi: 1448
Pridružen/a: 20 sij 2010, 20:47

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la Andre Lenk » 13 lis 2010, 21:14

sveti je napisao/la:....ko i promjena lok.na vlaku,to je za njih sve iznvaredni događaj
da presvetli... promjena lokomotive je kod nas postala redoviti događaj... :kul2
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.

sveti
Član SSH
Postovi: 67
Pridružen/a: 14 ožu 2010, 10:19

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la sveti » 14 lis 2010, 19:08

Andre Lenk je napisao/la:
sveti je napisao/la:....ko i promjena lok.na vlaku,to je za njih sve iznvaredni događaj
da presvetli... promjena lokomotive je kod nas postala redoviti događaj... :kul2
neka je to je ono naš problem,ali znaš za izraz izvanredni događaj,do nedugo ti je to bilo nalet i slično,a danas ti je to izmjena lok. na vlaku,recimo zbog AS-a

namil
Član SSH
Postovi: 439
Pridružen/a: 24 vel 2010, 15:21

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la namil » 14 lis 2010, 19:29

...umoljavam neke osobe da "pod utjecajem alkohola" ne dolaze
na forum i da ne brane dignitet strojovođe svojim "neobičnim izričajima" u pojedinim postovima...he-he
:rig :? :wc

Andre Lenk
Site Admin
Postovi: 1448
Pridružen/a: 20 sij 2010, 20:47

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la Andre Lenk » 14 lis 2010, 19:52

sveti je napisao/la:neka je to je ono naš problem,ali znaš za izraz izvanredni događaj,do nedugo ti je to bilo nalet i slično,a danas ti je to izmjena lok. na vlaku,recimo zbog AS-a
pravilnik o Izv događajima je napisao/la:
Pojam i podjela izvanrednih događaja

Članak 2.

1. Pod izvanrednim događajem u željezničkom prometu
podrazumijeva se događaj koji otežava ili onemogućuje promet
vlakova, ugrožava život i zdravlje osoba, nanosi veću materijalnu
štetu i onečišćuje okoliš.

2. Izvanredni događaji dijele se u sljedeće skupine:

a) nesreće

b) nezgode

c) smetnje

2.1. Nesreća je izvanredni događaj posljedica kojega je
usmrćenje, teže ozlijeđena osoba, veća materijalna šteta, veći prekid
prometa i veće onečišćenje okoliša (akcidenti - koji imaju za
posljedicu ugrožavanje zdravlja i života ljudi i zagađivanje zraka,
nadzemnih i podzemnih vodotoka).

Bez obzira na posljedice, nesrećom se smatra svaki sudar
vlakova, nalet ili iskliznuće vlaka.

Većom materijalnom štetom podrazumijeva se šteta nastala
na voznim sredstvima, pruzi, građevinama, uređajima i postrojenjima
u iznosu većem od 400.000,00 kuna. U štetu se uračunavaju troškovi
otklanjanja, materijala, radne snage, zadržavanja vlakova i slično,
bez iznosa štete nastale na stvarima preuzetima na prijevoz.
Veći prekid prometa je prekid koji je trajao više od šest sati.

2.2. Nezgoda je izvanredni događaj koji je ugrozio siguran tijek
željezničkog prometa, prouzročio materijalnu štetu, prekid prometa
manji od 6 sati i manje onečišćenje okoliša (kad nije ugroženo
zdravlje i život ljudi, zagađenje zraka, nadzemnih i podzemnih
vodotoka).

2.3. Smetnja je izvanredni događaj koji je prouzrokovao manji
poremećaj u željezničkom prometu ili nanio materijalnu štetu HŽ-u.
vjerovao ili ne, čak se i smetnje bilježe...
evo naprimjer:
19.12.2004 VL 991 PROŠAO BEZ ZAUSTAVLJANJA KROZ STAJ LIŠTE PODRUTE LOK 2 044 005 SV ????
19.12.2004 SV ????, ODLUKA O PRESTANKU UGOVORA O RADU S ODGODOM 60 DANA
01.05.2007 NEOSIGURAVANJE ŽCPR-a U KM 067+079 PRILOKOM PROLASKA VL 3012 LOK 2 062 014 SV ???? VV VŽ, ČUVAR ŽCPR-a DAMIR KOLIĆ

namjerno sam sakrio ime strojovođe, jer je najmanje važan u cijeloj prići, ali ima se arhiva o svemu.... :D
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.

varaždinec
Član SSH
Postovi: 224
Pridružen/a: 10 vel 2010, 08:35
Lokacija: Varaždin

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la varaždinec » 14 lis 2010, 20:41

Andre Lenk je napisao/la:
sveti je napisao/la:neka je to je ono naš problem,ali znaš za izraz izvanredni događaj,do nedugo ti je to bilo nalet i slično,a danas ti je to izmjena lok. na vlaku,recimo zbog AS-a

. [/b]
vjerovao ili ne, čak se i smetnje bilježe...
evo naprimjer:
19.12.2004 VL 991 PROŠAO BEZ ZAUSTAVLJANJA KROZ STAJ LIŠTE PODRUTE LOK 2 044 005 SV ????
19.12.2004 SV ????, ODLUKA O PRESTANKU UGOVORA O RADU S ODGODOM 60 DANA
01.05.2007 NEOSIGURAVANJE ŽCPR-a U KM 067+079 PRILOKOM PROLASKA VL 3012 LOK 2 062 014 SV ???? VV VŽ, ČUVAR ŽCPR-a DAMIR KOLIĆ

namjerno sam sakrio ime strojovođe, jer je najmanje važan u cijeloj prići, ali ima se arhiva o svemu....


Ovom imenu koje si navel trebal si dodati još i nadimak ŠEIK

sveti
Član SSH
Postovi: 67
Pridružen/a: 14 ožu 2010, 10:19

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la sveti » 15 lis 2010, 13:30

Andre Lenk je napisao/la: vjerovao ili ne, čak se i smetnje bilježe...
evo naprimjer:
19.12.2004 VL 991 PROŠAO BEZ ZAUSTAVLJANJA KROZ STAJ LIŠTE PODRUTE LOK 2 044 005 SV ????
19.12.2004 SV ????, ODLUKA O PRESTANKU UGOVORA O RADU S ODGODOM 60 DANA
01.05.2007 NEOSIGURAVANJE ŽCPR-a U KM 067+079 PRILOKOM PROLASKA VL 3012 LOK 2 062 014 SV ???? VV VŽ, ČUVAR ŽCPR-a DAMIR KOLIĆ

namjerno sam sakrio ime strojovođe, jer je najmanje važan u cijeloj prići, ali ima se arhiva o svemu.... :D
kolega Lenk,ako tebe to grize,molim stavi sve svoje smetnje koliko si ih imao,odluka o prestanku ugovora,nikad je nije bilo,,osiguranje žcpr-a nije moj problem,uostalom,ne viči kao što ti drugima govoriš,pa što se nisi potrudio pronači koliko je dotični strojovođa dobio nagrada od HŽ-a zbog izbjegnutih situacija,koliko godina za redom,to barem nije problem,a vjerojatno ti nisi ni blizu,sve to ide u tematiku savjesnog obavljanja posla,a što se podruta tiće,što nisi pogledao da je taj dotičan tjedan bilo više takvih preleta stajališta Podrute jer se nekome diglo pa stavio stajanje na taj vlak nakon 20 i nešto godina,a u kvr to stavio na vrh nove stranice,a obavjesti o tome nije bilo,zašto opet nije moja briga
sve u svemu ljepo si se potrudio kolega,vrlo ljepo,za takvo što treba volja,a ti je imaš tamo gdje je očito netreba previše
Zadnja izmjena: Andre Lenk, dana/u 15 lis 2010, 21:53, ukupno mijenjano 1 put.
Razlog: skraćeno nepotrebno quotanje

Andre Lenk
Site Admin
Postovi: 1448
Pridružen/a: 20 sij 2010, 20:47

Re: AUTO STOP

Nepročitan post Postao/la Andre Lenk » 15 lis 2010, 22:13

sveti je napisao/la: kolega Lenk,ako tebe to grize,molim stavi sve svoje smetnje koliko si ih imao,odluka o prestanku ugovora,nikad je nije bilo,,osiguranje žcpr-a nije moj problem,uostalom,ne viči kao što ti drugima govoriš,pa što se nisi potrudio pronači koliko je dotični strojovođa dobio nagrada od HŽ-a zbog izbjegnutih situacija,koliko godina za redom,to barem nije problem,a vjerojatno ti nisi ni blizu,sve to ide u tematiku savjesnog obavljanja posla,a što se podruta tiće,što nisi pogledao da je taj dotičan tjedan bilo više takvih preleta stajališta Podrute jer se nekome diglo pa stavio stajanje na taj vlak nakon 20 i nešto godina,a u kvr to stavio na vrh nove stranice,a obavjesti o tome nije bilo,zašto opet nije moja briga
sve u svemu ljepo si se potrudio kolega,vrlo ljepo,za takvo što treba volja,a ti je imaš tamo gdje je očito netreba previše
ja se izvinjavam ako si me pogrešno shvatio,
ja nisam htio napisati niti aludirati na tvoju krivicu niti je to moja briga, već sam odgovarao na tvoju konstataciju da je sada i kvar lokomotive postao izv.događaj, a osim toga "ID" su i manje stvari od toga i naravno zabilježene su i naveo sam neke tebi poznatije da se možeš uvijeriti da su zapisane....
nagrade za spriječenu štetu nisu ID pa se vode u nekoj drugoj arhivi
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.

Odgovori