Kritična brzina lokomotive

vlakovi.com
Postovi: 43
Pridružen/a: 14 vel 2010, 10:24
Kontakt:

Re: Kritična brzina lokomotive

Nepročitan post Postao/la vlakovi.com » 03 lip 2010, 10:31

Bravo Andre!
Shvatio si bit moga pitanja...
Sada znamo sve činjenice, znamo sve definicije i opet neznamo ništa...
Ne govore badava ljudi: gdje prestaje logika počinje HŽ

Fali samo odgovor na ovo: SMIJE li ići 15kmh duže vrijeme ? :cry: :cry: :cry:

varaždinec
Član SSH
Postovi: 224
Pridružen/a: 10 vel 2010, 08:35
Lokacija: Varaždin

Re: Kritična brzina lokomotive

Nepročitan post Postao/la varaždinec » 03 lip 2010, 10:39

To je i inače u zadnje vrijeme problem pogotovo na varaždinskom području, neznam kak je drugdje otkako su novim voznim redom smanjili vozne brzine vlakova na pojedinim dionicama zbog sigurnosti na ŽCP-ima opterećenja vlakova su u KVR-u za max. opterećenje prema kritičnoj brzini za pojedinu seriju dok je vozna brzina vlaka po knjižici manja od kritične brzine npr. vlak 65401 ima opterećenje na dionici Varaždin-Budinšćina 790 tona(što je i max.opterećenje po Uputstvu 52) predviđena lok 2062 serije ima kritičnu brzinu 22 km/h, a po KVR-u na usponu od 18 promila prema stajalištu Podrute vozna brzina vlaka 20 km/h. Mislim da nitko nije vodio računa o smanjenju max. opterećenja vlaka zbog smanjivanja brzine vlaka, a isto tak nitko ne vodi računa o tome kad se na pojedinoj dionici uvede lagana vožnja na tak nezgodnom mjestu.
Poslije se pitamo zašto nam se često stradavaju vučni motori.
Evo i mog odgovora na pitanje dal, smije lok. vuči vlak brzinom manjom od kritične. Smije pod uvjetom da nije max. opterećena. A to često nije slučaj jer su neke stvari "STRUČNJACI" kod izrade voznog reda previdjeli i to na štetu koga? NARAVNO VUČE VLAKOVA!!

vlakovi.com
Postovi: 43
Pridružen/a: 14 vel 2010, 10:24
Kontakt:

Re: Kritična brzina lokomotive

Nepročitan post Postao/la vlakovi.com » 03 lip 2010, 11:04

Andre možeš iščeprkat negdje propis zbog kojeg se ta brzina smanjuje? Ne govorim o laganim vožnjama već o smanjenju brzine na pruzi koja dopušta 40/60 Km/h na 20...? Odnosno kako sam opisao u prvom postu... Jer smješno je to da se radio remont pruge...brzina se na tom dijelu povećala, a paralelno zbog više tih brzina na pruzi se smanjila na 20...što je smješno i ide pod ono vjerovali ili ne....

Boki og
Član SSH
Postovi: 317
Pridružen/a: 03 ožu 2010, 20:54

Re: Kritična brzina lokomotive

Nepročitan post Postao/la Boki og » 03 lip 2010, 11:08

Kritična brzina je kada u ljeto, na plus 35, voziš putnički vlak sa 1141, kroz naseljeno mjesto a tek za pet kilometara pruga ulazi u šumarak gdje je lijevi zavoj a ti imaš proljev. Eto ti definicije ... :wc


Andre Lenk
Site Admin
Postovi: 1448
Pridružen/a: 20 sij 2010, 20:47

Re: Kritična brzina lokomotive

Nepročitan post Postao/la Andre Lenk » 03 lip 2010, 15:52

vlakovi.com je napisao/la:Andre možeš iščeprkat negdje propis zbog kojeg se ta brzina smanjuje? Ne govorim o laganim vožnjama već o smanjenju brzine na pruzi koja dopušta 40/60 Km/h na 20...? Odnosno kako sam opisao u prvom postu... Jer smješno je to da se radio remont pruge...brzina se na tom dijelu povećala, a paralelno zbog više tih brzina na pruzi se smanjila na 20...što je smješno i ide pod ono vjerovali ili ne....
pokušat ću, no ne očkuj brzo... naime radi se o nekoliko propisa, Prav 2, prav o VR... i neka mišljenja iz MMPRV-a... a produženi vikend je...
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.


jantola3
Član SSH
Postovi: 9
Pridružen/a: 18 ožu 2010, 19:17

Re: Kritična brzina lokomotive

Nepročitan post Postao/la jantola3 » 28 sij 2013, 08:50

kritična brzina je brzina kod koje vučna sila lokomotive pri maksimalnoj snazi prelazi athezijonu silu lokomotive te dolazi do proklizavanja i to u idealnim uvjetima vuče

Andre Lenk
Site Admin
Postovi: 1448
Pridružen/a: 20 sij 2010, 20:47

Re: Kritična brzina lokomotive

Nepročitan post Postao/la Andre Lenk » 29 sij 2013, 07:06

jantola3 je napisao/la:kritična brzina je brzina kod koje vučna sila lokomotive pri maksimalnoj snazi prelazi athezijonu silu lokomotive te dolazi do proklizavanja i to u idealnim uvjetima vuče
to jednostavno ne može biti skroz točno..
ellok ne možeš dignuti na maksimalnu snagu kod male brzine... P=UxI dakle maksimalna struja vučnih motora pomnožena sa naponom vučnog strujnog kruga daje snagu vučnog strujnog kruga,
druga stvar, tiristorke,ako su ispravno podešene, ne mogu razviti veću vučnu silu od idealne adhezione, pa shodno gore navedenoj činjenici nebi imale niti kritičnu brzinu.
Kritična brzina jest brzina nakon koje ne može doču do preopterečenja

Andre Lenk je napisao/la:kritična brzina lokomotive jest brzina pri kojoj kod vožnje ne dolazi do preopterećenja pogonskih sklopova....

kritičnu brzinu imaju sve lokomotive bilo dizel, bilo električne i dizel-hidraulične

osim zbog velikih struja i pregrijavanja vučnih komponenti, Vkr je definirano i podmazivanje određenih komponenti
koje se podmazuju zapljuskivanjem (reduktor, međuprenosnik, rukavci osovinskih ležajeva) kao i povećanim stvaranjem topline u pretvaračima momenta kod hidrauličnih vozila..
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.

Prle Kc
Član SSH
Postovi: 328
Pridružen/a: 02 ožu 2011, 13:14

Re: Kritična brzina lokomotive

Nepročitan post Postao/la Prle Kc » 29 sij 2013, 09:08

kritična brzina lok je minimalna trajna brzina lokomotive pri vuči sa maksimalnom trajnom snagom. sve lok imaju i neke druge parametre kao; satna snaga; snaga pokretanja; pet minutna itd. npr 1141 maks napon 870V, max trajna struja 1180A cca 65km/h kritična brzina, 2062 900A cca 22 km/h u 8 položaju. 2132-000,300 max 1500ok/min prvi režim 6km/h itd.

Boki og
Član SSH
Postovi: 317
Pridružen/a: 03 ožu 2010, 20:54

Re: Kritična brzina lokomotive

Nepročitan post Postao/la Boki og » 30 sij 2013, 18:57

Prle Kc je napisao/la:kritična brzina lok je minimalna trajna brzina lokomotive pri vuči sa maksimalnom trajnom snagom. sve lok imaju i neke druge parametre kao; satna snaga; snaga pokretanja; pet minutna itd. npr 1141 maks napon 870V, max trajna struja 1180A cca 65km/h kritična brzina, 2062 900A cca 22 km/h u 8 položaju. 2132-000,300 max 1500ok/min prvi režim 6km/h itd.
Kritična brzina je slijedeće: naime, Prle pije gemište, domaće-obične, pod predpostavkom da je sit i da nije iz noćne kao i to da ga predhodnog dana nije razjebala neka lok podserije 300 na usponu od 2,5 promila, i to pred vježbenikom, dakle pije maksimalno otvorenim grlom, količina je nepredvidiva konstanta, cca. kao protočni bojler kapaciteta 200 litara sa novim grijačima, zadovoljeni su svi parametri glede kvalitete vina i žrtve koja će sve to platiti. Koliko će popiti za pet minuta, koliko za jedan sat a koliko će do kraja ispijanja, dok ga ne satare ili dok konobarica ne kaže "fajrunt" ... e ta relacija, to je kritična brzina ...

jantola3
Član SSH
Postovi: 9
Pridružen/a: 18 ožu 2010, 19:17

Re: Kritična brzina lokomotive

Nepročitan post Postao/la jantola3 » 01 vel 2013, 14:39

Ispravak definicija koju sam naveo je granica adhezije

Kritična brzina je različiti pojam za svaku vrstu lokomotiva

Kod dizel-hidrauličnih je kritična brzina kod koje se može vući vlak sa maksimalnom snagom trajno da ne dođe do pregrijavanja ulja H.P-a.
Kod dizel-električnih kritična brzina je minimalna trajna brzina sa maksimalnom snagom kod koje neće doći do pregrijavanja vučnih motora zbog dozvoljene trajene max. struje vučnih motora.
Kod elekto lokomotiva monofaznog sistema je definicija slična trajna max. struja pri trajnoj snazi vučnih motora sa punim poljem pri minimalnom naponu kontaktne mreže od 22,5kV.

Odgovori