1141 302.....311

Jim
Postovi: 10
Pridružen/a: 19 vel 2010, 13:17

Re: 1141 302.....311

Nepročitan post Postao/la Jim » 23 tra 2010, 16:12

Poz momci. Vozila na HŽ zasigurno nema dovoljno (ni približno), a što se tiče kolege Lenka, tvrdnje da treba boljom preraspodjelom (ili već slično) bolje urediti njihovo iskorištenje; To bi u drugačijim okolnostima, u kojima sada HŽ tonući pliva :idea: , bilo realno moguće, no ne sa ovakovim nedorečenim moderniziranim lokomotivama, i opsegom regulacije prometa kojega vode neupućeni i nedovoljno zreli "experti" prometa. Pojavom naših novih dispečera vuče, Ok, nešto se je dobilo, no ipak samo statistički, i dakle dali će taj naš novi dispečer uspjeti napraviti dobru preraspodjelu sa nekolicinom sposobnih prometnih dsip.kadrova, i gomilom neadekvatnih slučajeva. :roll: Nama je hitno potrebna drastična promjena u svakom pogledu, a sa ovime što sada raspolažemo možemo se samo igrati željeznice. Mi smo na samom dnu, i očekivati da se s postojećim resursima nešto konkretno učini, teško....treba sve mjenjati a pogotovo svjest pojedinca !

Jim
Postovi: 10
Pridružen/a: 19 vel 2010, 13:17

Re: 1141 302.....311

Nepročitan post Postao/la Jim » 25 tra 2010, 10:47

Kakva je kvaliteta kočnih otpornika elektrodinamičke kočnice lok 302-311? Kako je usaglašeno kordinacija zračne i EDK, dali je to konačno precizirano? Poz

Andre Lenk
Site Admin
Postovi: 1447
Pridružen/a: 20 sij 2010, 20:47

Re: 1141 302.....311

Nepročitan post Postao/la Andre Lenk » 25 tra 2010, 13:18

neznam za kočione otpornike ali koordinacija je takova da se sve redom podvežene i za to končar krivi strojovođe...
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.

namil
Član SSH
Postovi: 439
Pridružen/a: 24 vel 2010, 15:21

Re: 1141 302.....311

Nepročitan post Postao/la namil » 25 tra 2010, 19:03

...od drugog stupnja postepenog kočenja produžnog kočnika EDK koči odmah maximalno,a pri postepenom otkočivanju EDK sa maximale odmah ispada iz procesa kočenja...šok do šoka pri svakom zaustavljanju!!!
Može se desiti da u toj frci strojovođa zavuče maximalno direktni kočnik ,pa se zbog brzine,inercije,mase i pritiska direktnog kočnika zablokiraju kotači ,proklize i eto "flaštela"...!!!

Jim
Postovi: 10
Pridružen/a: 19 vel 2010, 13:17

Re: 1141 302.....311

Nepročitan post Postao/la Jim » 26 tra 2010, 02:06

Pa rekao je Bago kako mi neznamo kočiti vlakove :geek: :loco

Ante Brletic
Član SSH
Postovi: 952
Pridružen/a: 08 vel 2010, 20:20
Lokacija: Stari Mikanovci

Re: 1141 302.....311

Nepročitan post Postao/la Ante Brletic » 26 tra 2010, 20:36

Jim je napisao/la:Pa rekao je Bago kako mi neznamo kočiti vlakove :geek: :loco
pogotovo Vi u Rijeci.....malo malo bježe, pa iskoče u Pećinama...ma sve su to nesposobni strojovođe krivi....ma nabijem Bagu na ....znate već šta...!

Sreća što nema ovdje onih pacijenata sa željeznice.net, koji krive strojovođe za sve živo u qac...!!
Pozzz Jimu :loco
Ako ne treba jesti u dva ujutro...čemu onda svijetlo u hladnjaku ???

Jim
Postovi: 10
Pridružen/a: 19 vel 2010, 13:17

Re: 1141 302.....311

Nepročitan post Postao/la Jim » 26 tra 2010, 23:00

Lijep pozdrav kolega Brle, pomalo sa kočenjem na ravnici :skok jeeee


Odgovori