Page 2 of 3

Re: Željeznice FBiH

Posted: 02 Mar 2010, 17:29
by Andre Lenk
opa miki... nisam znao da je došao talgo...

Re: Željeznice FBiH

Posted: 02 Mar 2010, 17:38
by tunjo
Ela slike su super samo nastavi :kul
P:S: A lijepo si obećao da ćeš stavljati slike lošiji lokomotiva :!: :!: :!:

Re: Željeznice FBiH

Posted: 02 Mar 2010, 18:28
by ELA
Andre Lenk wrote:opa miki... nisam znao da je došao talgo...
Da, na labudicama stigao u Rajlovac i sastavljen....

Re: Željeznice FBiH

Posted: 02 Mar 2010, 18:31
by ELA
tunjo wrote:Ela slike su super samo nastavi :kul
P:S: A lijepo si obećao da ćeš stavljati slike lošiji lokomotiva :!: :!: :!:
Već sam napisao da su sve lošije od 302 i 404 :loco

Re: Željeznice FBiH

Posted: 07 Mar 2010, 10:26
by ELA
4412-001 na probi prema stanici Bradina

Image

Izlaz iz tunela br.2
Image

Image

Image

Re: Željeznice FBiH

Posted: 07 Mar 2010, 10:27
by ELA
Na izlazu iz Pazarića
Image

Jedan kratki video zapis
Image

Re: Željeznice FBiH

Posted: 07 Mar 2010, 10:28
by ELA
Vijadukti između Tarčina i Raštelice ima ih 5....
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Re: Željeznice FBiH

Posted: 07 Mar 2010, 10:30
by ELA
Dionica Hadžići-Pazarić,sva u krivinama,uspon 15 promila,441-906 vuče 500m dugačak voz,820 tona
Image

Image

Image

Image

Re: Željeznice FBiH

Posted: 07 Mar 2010, 10:32
by ELA
441-908 na jednom od tarčinskih vijadukta
Image

Re: Željeznice FBiH

Posted: 08 Mar 2010, 13:45
by Free Rider
predobro

Re: Željeznice FBiH

Posted: 09 Mar 2010, 15:49
by hadzibane
@ ELA: 15 promila,820 tona bez potiska...Bogami se kod vas pegla...Viđao sam na Tvojim slikama zaista lepe vozove na Bradini!:-)
Kod nas na usponu na Frušku Goru od pravca Novi Sad ka Inđiji maksimum je 1160 tona na usponu od 11,6 promila.Sve iznad iziskuje potisak.Osim 661/interesantno,661 ima bolju tablicu opterećena nego 444 tj. 441-900 kod vas,jer njoj je dozvoljeno 1360 tona bez pomoći uz breg na pomenutoj pruzi/.
Ista priča je Raljski uspon na pruzi Beograd-Niš.Na pruzi Beograd-Bar je,pak,drugačije rešeno.Mali,kratki vozovi,iako bi jedna 461 na čelu i jedna 461 pozadi povukle/izgurale/ 2000 tona bez problema.
Eto,Slovenci na Koperskoj pruzi na 26-27 promila peglaju 1750 tona.To je bilo i pre nego što su prispele 541.Sa dve 363;jedna na čelu i jedna pozadi i peglaj...

Re: Željeznice FBiH

Posted: 09 Mar 2010, 22:13
by ELA
Da,ovo je mali dijelić uspona iz Rajlovca na Bradinu,a taj uspon je konstantno 14-15 promila u dužini od 41 kilometar. I kod nas na ovom dijelu pruge preko 870 t ide potisak. Često se koriste i 661 lokomotive na potisku,ali u tom slučaju nema teorije da održavamo voznu brzinu,posebno što je ovaj dio pruge uvijek u osjenu,a pogotovo u ovo vrijeme ovde sunce ne dolazi. Znači šina je u jako lošem stanju. Inače max opeterećenje sa ove strane bradinske rampe je 1600 t za dvije 441 lokomotive. Nisam zavirivao u uputu 52 za 661 lokomotivu,ali znam iz iskustva kad ti je ona na potisku,produžimo vozno vrijeme do Bradine i do 10 minuta.

Re: Željeznice FBiH

Posted: 19 Mar 2010, 23:48
by frenki
Pozdrav ELI iz Varaždina! Molio bih, ako je moguče, fotografije unutrašnjosti TALGA i manevarke serije 212. :o

Re: Željeznice FBiH

Posted: 21 Mar 2010, 11:57
by dražen
Pozdrav Eli i kolegama iz bosne,prelijepe su fotografije ,a bilo bi lijepo vidjeti i malo unutrašnjosti niskopodnog da vidimo što to končar opet miksa.

Re: Željeznice FBiH

Posted: 21 Mar 2010, 13:53
by ELA
frenki wrote:Pozdrav ELI iz Varaždina! Molio bih, ako je moguče, fotografije unutrašnjosti TALGA i manevarke serije 212. :o
U Talgo nisam zavirivao,jer su Španci taj dan bili loše raspoloženi.....


212-184 Depo Mostar
Image

Image

Image

Image