Page 1 of 1

Macosa 7 121 XXX

Posted: 11 Feb 2010, 17:40
by raphaelsanzio
Danas ujutro problemi sa Macosama zbog snjega.Ispred Zaboka smo stajali oko 15 min i krenuli no došli smo na neki drugi kolosjek.Na kolosjeku gdje inače uvijek dolazimo jje stajala 017.Jedan motor je radio, a jedan čini mi se nije dao se upaliti.Tada smo mi sa Macosom 010 odvukli 017 na neki drugi kolosjek i čekali ovaj iz Varaždina.I kad smo bili u Začretju isto smo došli na onaj prvi kolosjek.Mislim da nije išao onaj za Zabok.I prije Velike Vesi je nešto jako udarilo.Eto od mene za danas.Čini se da kod malo višeg snjega su problemi standardni na Macosama.

Re: Macosa 7 121 XXX

Posted: 11 Feb 2010, 18:02
by Dalibor Petrovic
Dobro došao na forum strojovođa raphaelsanzio!

S marseljezama (kako ih jedan rječki strojovođa zove) uvijek problema. Po snijegu pogotovu. Imaju niže plug od ostalih vozila pa na prijelazima zapne za snijeg koji ralica sa ceste nagura. I puff!!!

Re: Macosa 7 121 XXX

Posted: 11 Feb 2010, 18:28
by raphaelsanzio
Da ali mislim da baš na tom djelu nije bilo prijelaza.E sad šta je bilo neznam ali možda neki mali nanos snjega makar ne vjerujem.


Sa štovanjem Raphalesanzio

Re: Macosa 7 121 XXX

Posted: 12 Feb 2010, 00:54
by 2041024
Prije svega pozz raphaelsanzio! Drago mi je da si otvorio ovu temu, jer se tu uvijek ima nešto zanimljivo za napisati. S obzirom da je zima samo još jedno godišnje doba u kojem se plavci ne osjećaju najbolje evo jedna dogodovština od jučer. "Zadužio" sam plavca 7121-105/106, koji je navodno dobar, te krenuo put Križevaca. Po dolasku u upravljačnicu na 7121-105 prvo što sam primjetio da grijalica jedva radi i da se temperatura donekle drži u plusu zato što je i klima uključena, ali ta vrsta grijanja ubrzo je propala jer kako svi manje više znamo klima služi da se s njome rashladi prostor ljeti, tako je i ova nakon nekog vremena počela hladiti, i temperatura se iz plusa polako počela spuštati u negativne vrijednosti, ali ne samo zbog toga već i zato što na plavcima ne postoji izolacija i u kabini puše barem na 10mjesta hladno, a toplo ili mlako samo na jednom. Da tu nije ni početak nevoljama, tijekom puta do Kž kondukter me je obavijestio da je i u putničkim odjeljcima također dosta hladno, ali tu pomoći stvarno nije bilo jer je grijanje radilo maximalnim kapacitetom, ali to očito nije zadovoljavalo, a šta tek bude slijedeći tjedan na -15stupnjeva brrrrrrrr. Nekao sam imao osjećaj da to nisu sve brige koje će nas danas mućiti, i nažalost tako je i bilo, kada smo krenuli iz Kž pojavio se novi problem, u vidu nekontroliranog kočenja budnika iz upravljačnice 7121-106, ali ni tu nije bio kraj. Od silno nabijenog snijega i kompresor na 7121-106 je prestao raditi i sada su se pojavili i problemi sa zrakom, u vidu nemogućnosti zatvaranja vrata, ali da kažem na svu sreću kočnice su radile dobro, pa smo se uspjeli dokotrljati do Bj gdje sam DMV proglasio nesipravnim i ostavio je na popravku u depou.

Daljnje putovanje sam nastavio u šveđanima, jer ni DMV od vlaka 771 koji je meni trebao biti dodjeljen nije grijao u jednom vagonu, pa sam ja "zadužio" 7122-004/011 te sa njima otišao put Kž, ali samo da napomenem da ni sa njima nije putovanje bilo normalno, no o tome u temi o šveđanima! Za kraj ove avanturice par slika kako je moj ledeni plavac izgledao!
Od kraja!
Image
Sa čeone strane!
Image
I dva detalja koja sigurno mogu biti bolje riješena. Prvi detalj je nedostatak oplata za kvačila!
Image
A drugi je neispravnost grijača retrovizora koje ovi vlakovi "navodno" imaju!!
Image

Za prvi puta toliko!

Re: Macosa 7 121 XXX

Posted: 12 Feb 2010, 14:18
by raphaelsanzio
Hehe vrlo zanimljive slike hvala 2041024.Milslim da našim marseljezama fali i održavanja a i zdravlja.Zime svakako nisu za macose.Danas ujutro je sve teklo normalno u Zaboku.Nije bilo nikakvih problema samo je tu i tam zdimio webasto.heh eto od mene.

Re: Macosa 7 121 XXX

Posted: 18 Mar 2010, 08:28
by raphaelsanzio
Što se događa sa 035???

Već dva puta kada sam njome išao put Krapine onaj motor koji je ispod kraćeg dijela nije radio odnosno bio je samo na "ler" gasu dok se drugi mučio...
Mislim da je riječ o pregrijavanju jer se tu i tamo upalio i odmah nakon nekih pola minute ugasio odnosno vratio na "ler" gas.
U Zaboku smo stajali i strojovođa je otvorio neki ormarić tamo u hodniku kod WC-a i naljevao vodu u nešto nisam dobro vidio u što mislim da je svakako bio antifriz...
To je bilo drugi put već.Nakon prvog puta je radio normalno oko 2 dana i opet. :loco :loco

Re: Macosa 7 121 XXX

Posted: 18 Mar 2010, 12:59
by Darko Vrcek
E dečko moj nemu tu antifriza ni da ga sviječom tražiš... :beer

Re: Macosa 7 121 XXX

Posted: 18 Mar 2010, 13:13
by 2041024
hapak wrote:E dečko moj nemu tu antifriza ni da ga sviječom tražiš... :beer

Zato vam se vlakovi po ljeti i griju, na osječkim plavcima uredno antifriz!!! 8-)

Re: Macosa 7 121 XXX

Posted: 10 Jun 2010, 17:00
by raphaelsanzio
017 danas kao da si u motor nalio vodu ,a ne ulje zna li možda netko što se događa ispušta jako čudne zvukove.

Re: Macosa 7 121 XXX

Posted: 29 Jan 2011, 23:37
by raphaelsanzio
,.žalosno da prvo kažete kako su macose puno događaja i da se o njima da puno pisati a po 2-3 mjeseca nijedan post na njihov račun.

Re: Macosa 7 121 XXX

Posted: 23 Apr 2011, 11:37
by namil
Željezničko-cestovni prijelazi osigurani samo "Andrijinim križem" definitivno nam uništavaju motorne vlakove i lokomotive,
a život strojovođe je "ugrožen do smrti",
pod tim istim križem...
Društvo Infrastruktura ne može izbjeći odgovornost
i bilo bi vrijeme da se donese strategija razvoja želj.-cest. prijelaza ,
po uzoru na moderne zapadne željeznice ...