Zanimljivosti

Vaše fotografije željezničke tematike
zole
Član SSH
Postovi: 65
Pridružen/a: 08 vel 2010, 20:40
Lokacija: Slavonski Brod / Čepin

Zanimljivosti

Nepročitan post Postao/la zole » 17 vel 2010, 19:37

Može li mi tko dati definiciju koji sig. znak pokazuje ovaj signal???? :roll:


slika
Zadnja izmjena: zole, dana/u 20 vel 2010, 22:14, ukupno mijenjano 1 put.

2041024
Član SSH
Postovi: 197
Pridružen/a: 03 vel 2010, 12:18

Re: Zanimljivosti

Nepročitan post Postao/la 2041024 » 17 vel 2010, 19:40

Pa to bi moglo značiti "PAZI SUDAR!!!" :lol: :twisted: :lol: :twisted:

Anto Dankic
Član SSH
Postovi: 366
Pridružen/a: 10 vel 2010, 17:42
Lokacija: Slavonski Brod, HR

Re: Zanimljivosti

Nepročitan post Postao/la Anto Dankic » 17 vel 2010, 19:43

"Oprezno, magla" :lol:
Ili "Ulaz u skretanje - ulijevo" :twisted:
Strojevi se, za razliku od ljudi - mogu popraviti...

Andre Lenk
Site Admin
Postovi: 1448
Pridružen/a: 20 sij 2010, 20:47

Re: Zanimljivosti

Nepročitan post Postao/la Andre Lenk » 17 vel 2010, 20:11

to su ovi u briselu imali pa si videl kaj se desilo.... :mrgreen:
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.

ivica
Član SSH
Postovi: 151
Pridružen/a: 13 vel 2010, 20:30
Lokacija: Vinkovci

Re: Zanimljivosti

Nepročitan post Postao/la ivica » 17 vel 2010, 23:32

km 2.2 pruge Ogulin - Knin



slika
slika
slika
Pamćenje je vještina, a zaboravljanje je umjetnost.

ivica
Član SSH
Postovi: 151
Pridružen/a: 13 vel 2010, 20:30
Lokacija: Vinkovci

Re: Zanimljivosti

Nepročitan post Postao/la ivica » 17 vel 2010, 23:37

Kaštel



slika

slika

slika

slika
Pamćenje je vještina, a zaboravljanje je umjetnost.

ivica
Član SSH
Postovi: 151
Pridružen/a: 13 vel 2010, 20:30
Lokacija: Vinkovci

Re: Zanimljivosti

Nepročitan post Postao/la ivica » 19 vel 2010, 12:43

Malo se zaletih.....



slika
Pamćenje je vještina, a zaboravljanje je umjetnost.

ivica
Član SSH
Postovi: 151
Pridružen/a: 13 vel 2010, 20:30
Lokacija: Vinkovci

Re: Zanimljivosti

Nepročitan post Postao/la ivica » 19 vel 2010, 12:46

Nestalo mi goriva......posto subvencioniramo izgradnju cesta, a ovako to izgleda zaprave.........



slika
Pamćenje je vještina, a zaboravljanje je umjetnost.

ivica
Član SSH
Postovi: 151
Pridružen/a: 13 vel 2010, 20:30
Lokacija: Vinkovci

Re: Zanimljivosti

Nepročitan post Postao/la ivica » 25 vel 2010, 00:18

slika



slika



slika
Pamćenje je vještina, a zaboravljanje je umjetnost.

Free Rider
Član SSH
Postovi: 25
Pridružen/a: 14 vel 2010, 23:24

Re: Zanimljivosti

Nepročitan post Postao/la Free Rider » 25 vel 2010, 10:04

strašno
slika

bacaxxl
Član SSH
Postovi: 928
Pridružen/a: 12 vel 2010, 13:34
Lokacija: Kneen

Re: Zanimljivosti

Nepročitan post Postao/la bacaxxl » 26 vel 2010, 10:08

zole je napisao/la:Može li mi tko dati definiciju koji sig. znak pokazuje ovaj signal???? :roll:


slika
To ti je manevarski signal i znači vozaj amo-tamo dok ne kažem dosta
------------------------------------------------
Kristina died. Long live Isolda!

blaz
Član SSH
Postovi: 7
Pridružen/a: 26 vel 2010, 13:52

Re: Zanimljivosti

Nepročitan post Postao/la blaz » 28 vel 2010, 22:12

Ah jos i to mora mora da je neko popio previse ili premalo

ivica
Član SSH
Postovi: 151
Pridružen/a: 13 vel 2010, 20:30
Lokacija: Vinkovci

Re: Zanimljivosti

Nepročitan post Postao/la ivica » 12 ožu 2010, 17:19

kume celave ti gumeeeee



slika
Pamćenje je vještina, a zaboravljanje je umjetnost.

mferen61
Član SSH
Postovi: 19
Pridružen/a: 08 vel 2010, 22:35

Re: Zanimljivosti

Nepročitan post Postao/la mferen61 » 14 ožu 2010, 23:01

zole je napisao/la:Može li mi tko dati definiciju koji sig. znak pokazuje ovaj signal???? :roll:


slika
Možda slobodna vožnja za levi i desni kolosjek, ak i ima ??????? :kul

mferen61
Član SSH
Postovi: 19
Pridružen/a: 08 vel 2010, 22:35

Re: Zanimljivosti

Nepročitan post Postao/la mferen61 » 14 ožu 2010, 23:10

Jeste li znali da američka standardna mjera za razmak tračnica iznosi
4 feet, 8 1/2 inches?

To je zaista čudna brojka. Zašto baš ta mjera?
Zato jer je tako građeno u Engleskoj, a američke željeznice gradili su
engleski iseljenici.

Zašto su ih oni gradili na taj način?
Zato što su prve željezničke pruge gradili isti ljudi koji su gradili
tramvaje prije željeznice, i tada su rabili tu mjeru.

Pa kako su odredili u Engleskoj baš tu mjeru?
Zato jer su tada ljudi rabili iste mjerne uređaje i pomagala koje su
trebali za izradu kola, a kola su imala kotače toga razmaka.

Dobro! Zašto su njihova kola imala kotače razmaknute baš toliko?
Da su odmjerili drugačije kotači bi se lomili na nekima od starih, dugih
cesta. Zato što je to razmak starih ugaženih cestovnih utora.

Pa tko je gradio te stare ceste koje su zatim tako ugažene?
Prve duge ceste u Europi gradio je Rimski imperij za potrebe svojih
trupa. Rimske se ceste rabe odonda do danas.

A utori?
Izvorne utore s kojima se kasnije svak morao prilagoditi,zbog straha
da ne polomi kotače i kola, napravili su kotači rimskih bornih kola:

Obzirom da su borna kola sagradili Rimljani toga doba, sva su bila
jednaka u pogledu razmaka kotača.
Tako dolazimo do odgovora na prvo pitanje.

Američka standardna mjera širine tračnica je 4 feet, 8 1/2 inches, što
proizlazi iz originalnih specifikacija bornih kola Rimske imperijalne
armije.

A poanta pripovijesti jest da Specifikacija i Birokracija žive vječno.
Tako, i kada slijedeći puta dobiješ neku specifikaciju i čudiš se koje
je to konjsko dupe došlo na takvu ideju, moguće je da si u pravu.

Zato što su starorimska borna kola bila napravljena taman toliko
široko da odgovaraju širini dvije borbeno - konjske pozadine.

I šta ima sve to zajedničko sa istraživanjem Svemira?
Eto, postoji jedno zanimljivo proširenje pripovijesti o razmaku
tračnica i konjskih zadnjica.

Kada pogledamo svemirski taxi kako stoji na lansirnoj rampi, vidimo sa
strane pričvršćene i dvije pogonske rakete s krutim gorivom zvane
Solid Rocket Boosters, ili SRBs. SRBs proizvodi firma Thiokol u
državi Utah. Inženjeri koji su oblikovali SRBs radije bi ih napravili
debljima, ali moraju ih iz tvornice do lansirnoga mjesta prevoziti
vlakom.
Pruga od tvornice do toga mjesta prolazi kroz tunel u brdima. SRBs
moraju odgovarati širini tunela.

Tunel je nešto širi od tračnica, a tračnice su otprilike široke kao
dvije konjske zadnjice.

Stoga je glavna značajka dizajna nečega što je danas zasigurno
najnapredniji transportni sustav na Svijetu izvorno određena širinom
dviju konjskih guzica

Odgovori