Page 5 of 6

Re: radosti OVV-a

Posted: 19 Mar 2011, 17:53
by Ante Brletic
došla 61103, smjena na peronu i samo vlak mjenjao trasu u 45807, kolega rekao "sve u redu" i otišo (Sl.Br-Sv) ! Da sam ju ja uzimao iz depoa to bi vidio, kao što sam vidio prilikom raspreme...isti qac...zato i služi rasprema, a ne samo prekidač, pantograf, baterije ..ručna i bježi !! :lol: :oops:

Re: radosti OVV-a

Posted: 19 Mar 2011, 20:21
by Anto Dankic
Ne razumijem kako se mogla tako potrošiti, kao da je vozila bez gornje papuče.... :shock:

Re: radosti OVV-a

Posted: 19 Mar 2011, 21:13
by Ante Brletic
Anto Dankic wrote:Ne razumijem kako se mogla tako potrošiti, kao da je vozila bez gornje papuče.... :shock:
nisi dobro razumio....nije potrošena, nego je nova i nenaliježe ravnomjerno na ovoj kotača, jer svaki umetak naliježe SAMO 1/3 svoje površine na ovoj kotača, dok su 2/3 umetka slobodne, to se vidi na slici. Išao sam pod nju na kanalu da vidim gornje umetke...situacija gotovo identična donjima!!

Re: radosti OVV-a

Posted: 19 Mar 2011, 22:59
by Anto Dankic
Kao da je čeljust uloška zavarena na svornjaku pa se ovaj ne može zakrenuti, kočnica u tom stanju ne koči ni 30%. Po istrošenosti očito je da se vozi već duže vrijeme s obzirom da 1142 najviše koči električno

Re: radosti OVV-a

Posted: 20 Mar 2011, 09:03
by bacaxxl
Dakle, u mojoj dugogodišnjoj karijeri sam se sretao s kojekakvim stvarima tipa "na granici mogućeg", ali ovo...prosto nevjerovatno! I sad što dalje? Svaki put kad primamo lokomotive na peronu skidati ih s vlaka i na kanal s njima, na generalnu inspekciju? Doduše, ako se netko može toliko zaigrati da isključi rasporednike na švedima (množina!!!), i to na slavini koju nemamo ni u šemama, i koju u vrlo rijetkim slučajevima koriste u depou, onda se ne bih čudio ni da su ovi nosači zavareni...uostalom, iz priloženog se vidi da problem nije "od jučer": što su radili kolege koji su tu lokomotivu preuzimali prije Brleta? Da li se itko udostojio pogledati bar papuče? Da li je loksa zadnjih dana imala bilo kakav pregled? Da li je ikako zbog bilo čega išla na kanal? Eto, ja, kao dežurni teoretičar urote, posumnjao bih da netko namjerno želi da se o VV malo piše u novinama, dugo nije...

Re: radosti OVV-a

Posted: 20 Mar 2011, 11:59
by Ante Brletic
Ja samo cekam trenutak kad cu puknuti i u emisiji "Provjereno", ispricati nasu stranu price. Ovo granici sa ludoscu i vjerujte da mi je pun k..ac javasluka i poigravanja sa ljudskim zivotima. Nisam ja cjepidlaka no medutim MOJ zivot ovisi o stanju kocnica. Jos malo pa kad kap prelije casu biti ce vraga!

Re: radosti OVV-a

Posted: 20 Mar 2011, 13:53
by R. Vuckovic
Andre Lenk wrote:
R. Vuckovic wrote:Da, to je vanjski rub vjenca bandaža, ili ti imaš fotografiju bolje rezolucije.
A što se tiče odgovornosti, istina da strojovođa nije odgovoran što je takvo vozilo još u prometu ali smatram da bi mogao biti odgovoran ako sam pokrene takvo vozilo i uputi se u promet sa njime. A mogao bi to, ne daj bože, osjetiti i na svojoj koži nakon prelaska preko neke skretnice.
nemam sliku bolje, nego sliku lošije rezolucije sa stranice prije...
Image

i lijepo se vidi što je vijenac a što vanjski rub....
E ovdje se ipak razlučuje i vijenac. Na ranijoj slici moraš priznati da ne. Premda, priznajem da sam i ja pisao gluposti, valjda ni ne gledajući previše. Da sam samo pažljivije čitao što si ti pisao vratio bih se na sliku i bolje proučio.
U svakom slučaju, takav vanjski rub nikada nisam ni vidio. Vjence istrošene jesam, premda ne toliko koliko sam mislio da je ovdje riječ. Možda se i u uvjetima pruge (sa oštrim zavojima kao na riječkoj pruzi) ni ne mogu događati takva udubljenja kotrljajuće površine bandaža???

Re: radosti OVV-a

Posted: 27 Mar 2011, 14:23
by Ante Brletic
Zayebancija sa kočnicama lokomotiva serije 1142 se nastavlja, naime jučer sam se našao u ložioni gdje mehaničar tvrdi da je ovo "u redu"...naravno lokomotiva je Van prometa i sad se "kao" čeka neka komisija koja bi rekla da je ovo OK. Koji strojovođa može u knjigu primopredaje napisati da su kočnice ispitane -proba A , i da su ispravne a kočioni umetak naliježe samo 1/4 svoje površine na ovoj kotača. Tražio sam potpis radione da se potpišu i da kažu da su kočnice ispravne....istog trena bi zvao MUP i podigao kaznenu prijavu za ugrožavanje života strojovođe, putnika i ugrožavanje sigurnosti željezničkog prometa.

ovaj put je riječ o 1142-004 !!

pritisak u koč cilindru 3,4 Ba
Prosudite sami:

Image

Image

Image

Re: radosti OVV-a

Posted: 27 Mar 2011, 18:09
by GLUHI
Kolega Vućkovič lok.2044-020 van prometa čeka nova ( druga ) postolja mada su se pojavile i neke druge informacije,no to sad više i nije tako bitno. Kaj se tiče papuča na " brenama " vidi se kolik radiona razmišlja o sigurnosti prometa.

Re: radosti OVV-a

Posted: 28 Mar 2011, 12:17
by 2041024
Ante Brletic wrote:Zayebancija sa kočnicama lokomotiva serije 1142 se nastavlja, naime jučer sam se našao u ložioni gdje mehaničar tvrdi da je ovo "u redu"...naravno lokomotiva je Van prometa i sad se "kao" čeka neka komisija koja bi rekla da je ovo OK. Koji strojovođa može u knjigu primopredaje napisati da su kočnice ispitane -proba A , i da su ispravne a kočioni umetak naliježe samo 1/4 svoje površine na ovoj kotača. Tražio sam potpis radione da se potpišu i da kažu da su kočnice ispravne....istog trena bi zvao MUP i podigao kaznenu prijavu za ugrožavanje života strojovođe, putnika i ugrožavanje sigurnosti željezničkog prometa.

ovaj put je riječ o 1142-004 !!

pritisak u koč cilindru 3,4 Ba
Prosudite sami:

http://i619.photobucket.com/albums/tt27 ... -004-2.jpg
http://i619.photobucket.com/albums/tt27 ... -004-3.jpg
http://i619.photobucket.com/albums/tt27 ... 42-004.jpg
Ovo je za nepovjerovati, ali nažalost Ante vidiš da nitko ne mari za to što vlakovi i lokomotive ne koče, na to nema nikakvih reagiranja, jer kao da je to bitno za život strojovođe. Ali zato se vode žustre rasprave oko toga kolika je količina vibracija u upravljačnicama, jer ipak to je od presudnog značaja za sigurnost prometa!!! :roll: :roll:

Re: radosti OVV-a

Posted: 30 Sep 2011, 13:58
by 2041024
Jučer izbacio 7121-127/128 iz prometa jer ne rade kočnice, točnije iz upravljačnice 127 jako sporo reagraju. Iako je zbog istog kvara koji je po meni top prioritet, jer ipak radi se o kočncama, dmv bila u Osijeku i stajala 9dana, ali pitanje je da li je itko po tom pitanju šta napravio, po viđenom ne bi rekao, nego je garnitura stajala 9 dana u livadama, i nakon toga puštena ponovno u promet, forma kak ti zadovoljena, jel vlak nije vozio, a to što ga nitko nije pogledao i otklonio kvar nema nikakve veze.

Koliko nas još mora poginuti da bi netko tome nemaru USPJEŠNO STAO NA KRAJ!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Re: radosti OVV-a

Posted: 09 Sep 2012, 09:35
by garlic
Nisam slikao ali nemam ni sto. Radi se o lokomotivi 2132322 na koju je, naprijed, postavljeno kvacilo koje ne mozete nabaciti bas na svaku kuku vagona. To je ona deblja verzija kvacila. Kako je ovo manevarska lokomotiva, stalno se zakopcava i otkopcava. Nekoliko puta u smjeni se dogodilo da manevrist ne moze nabaciti kvacilo na kuku!? Kvacilo zapne na kuki i ne legne do kraja. Ako i legne do kraja onda ga je tesko skinuti sa kuke. U slucaju da se kopcanje ne moze izvrsiti manevrist koristi kvacilo sa vagona na kuku lokomotive a to nije po propisu. Jel vi vidite sto se dogadja? Cak ni kvacila nisu vise unificirana i svakog vraga taj HZ kupi. Ovlas pregledom odmah se vidi da to kvacilo nije fino obradjeno nego se vide tragovi lijevanja i upravo zbog te nedoradjenosti kvacilo zapinje. Poslije sam pitao pratioca lok na GK jel to jos negdje primjetio. On kaze da ima NEKOLIKO elektri gdje se ponavlja taj problem. Na jedvite jade uspije natuci kvacilo u kuku! A tko to poslije skine taj se posteno oznoji. Uz sve ostale probleme sa lokomotivama i niz neispravnosti na njima sad niti kvacila nisu ispravna. Nemam pojma zasto se ne kupe ona tanja kvacila koja su svugdje pasala valjda vec 100 godina? Budem ovo poslikao u sljedecoj danjskoj ak jos ta lok bude na Leskovackoj manevri. Ali nije se to dogadjalo samo na 2132322 nego ima jos lokomotiva sa takvim grubim kvacilom. Pomislio sam posuditi fleksericu i malo obraditi srh od lijevanja na tom kvacilu ali nije to moj posao. Jos nek mrcina pukne i odma bi bilo - sta si to isao dirati!!?

Re: radosti OVV-a

Posted: 13 Sep 2012, 12:31
by Tomić
garlic wrote:Nisam slikao ali nemam ni sto. Radi se o lokomotivi 2132322 na koju je, naprijed, postavljeno kvacilo koje ne mozete nabaciti bas na svaku kuku vagona. To je ona deblja verzija kvacila. Kako je ovo manevarska lokomotiva, stalno se zakopcava i otkopcava. Nekoliko puta u smjeni se dogodilo da manevrist ne moze nabaciti kvacilo na kuku!? Kvacilo zapne na kuki i ne legne do kraja. Ako i legne do kraja onda ga je tesko skinuti sa kuke. U slucaju da se kopcanje ne moze izvrsiti manevrist koristi kvacilo sa vagona na kuku lokomotive a to nije po propisu. Jel vi vidite sto se dogadja? Cak ni kvacila nisu vise unificirana i svakog vraga taj HZ kupi. Ovlas pregledom odmah se vidi da to kvacilo nije fino obradjeno nego se vide tragovi lijevanja i upravo zbog te nedoradjenosti kvacilo zapinje. Poslije sam pitao pratioca lok na GK jel to jos negdje primjetio. On kaze da ima NEKOLIKO elektri gdje se ponavlja taj problem. Na jedvite jade uspije natuci kvacilo u kuku! A tko to poslije skine taj se posteno oznoji. Uz sve ostale probleme sa lokomotivama i niz neispravnosti na njima sad niti kvacila nisu ispravna. Nemam pojma zasto se ne kupe ona tanja kvacila koja su svugdje pasala valjda vec 100 godina? Budem ovo poslikao u sljedecoj danjskoj ak jos ta lok bude na Leskovackoj manevri. Ali nije se to dogadjalo samo na 2132322 nego ima jos lokomotiva sa takvim grubim kvacilom. Pomislio sam posuditi fleksericu i malo obraditi srh od lijevanja na tom kvacilu ali nije to moj posao. Jos nek mrcina pukne i odma bi bilo - sta si to isao dirati!!?
Mislim da nije problem u kvacilu nego u duzini odbojnika :beer

Re: radosti OVV-a

Posted: 14 Sep 2012, 09:19
by garlic
Tomić wrote:Mislim da nije problem u kvacilu nego u duzini odbojnika :beer
Ma ne, ima dosta mjesta za nabaciti kvacilo. Kad ga do kraja otpuste vidljivo je da ima i potrebnu duzinu. Na neke kuke, npr na jednom spavacem vagonu ne moze se nabaciti. Al ona tanja kvacila, tj usica kvacila, svugdje su pasala. Osim toga odbojnike mozemo stisnuti: "Majstore daj malo stisni!"
Tu 2132322 sam defektirao u cetvrtak ujutro zbog niza drugih razloga. Lijepa isprintana prijava je u knjizi prijava kod nadzornika ZG GK. Marcelo je bio malo nervozan.

Inace, ja sam radio u danasnjem OVV na odrzavanju lokomotiva ali tada je sve to bilo JŽ, znaci prije rata. I radio sam bas na Jenbach lokomotivama kao elektricar. No sve ostalo mi je isto bilo poznato, mehanik and hidraulik. Tada se zbilja i radilo na tom odrzavanju i nije bilo price da NEMA DIJELOVA. Slozi, napravi i ne seri! Dijelove smo skidali sa imobiliziranih lokomotiva i snalazili se na sto nacina.

Re: radosti OVV-a

Posted: 14 Sep 2012, 13:44
by Tomić
garlic wrote:
Tomić wrote:Mislim da nije problem u kvacilu nego u duzini odbojnika :beer
Ma ne, ima dosta mjesta za nabaciti kvacilo. Kad ga do kraja otpuste vidljivo je da ima i potrebnu duzinu. Na neke kuke, npr na jednom spavacem vagonu ne moze se nabaciti. Al ona tanja kvacila, tj usica kvacila, svugdje su pasala. Osim toga odbojnike mozemo stisnuti: "Majstore daj malo stisni!"
Tu 2132322 sam defektirao u cetvrtak ujutro zbog niza drugih razloga. Lijepa isprintana prijava je u knjizi prijava kod nadzornika ZG GK. Marcelo je bio malo nervozan.

Inace, ja sam radio u danasnjem OVV na odrzavanju lokomotiva ali tada je sve to bilo JŽ, znaci prije rata. I radio sam bas na Jenbach lokomotivama kao elektricar. No sve ostalo mi je isto bilo poznato, mehanik and hidraulik. Tada se zbilja i radilo na tom odrzavanju i nije bilo price da NEMA DIJELOVA. Slozi, napravi i ne seri! Dijelove smo skidali sa imobiliziranih lokomotiva i snalazili se na sto nacina.

A tako je to...a meni se par puta znalo desit da se dva kraca kraja lok serije 2132 320 pa nadalje nisu mogle skopcat jer su odbojnici predugi :kul