Stranica: 1/1.

Ostao sam bez očiju....

Postano: 07 lip 2010, 13:24
Postao/la Andre Lenk
Iako sam odabrao čudan naziv teme, on to nikako nije.
Već duže vrijeme, konstantno se događaju kamenovanja vlakova na jednom te istom mjestu, na ulasku u Glavni kolodvor iz smjera Siska i Karlovca. Sve prolazi sa manjim ili većim oštečenjima lokomotiva, a pitanje je vremena (nadam se nikada ali...) kada će se pojaviti PONOVNO ono što piše u naslovu ove poruke.

Zadnji meni poznat događaj je bio 5/6. lipnja 2010 kada je kamenovano (po prijavama kolega strojovođa) 7 vlakova.
Zanima me dokad će to tako biti, i imam li ja ko dispečer pravo zaustaviti prometovanje vozila u vlasništvu vuče vlakova na predmetnoj dionici dok se nešto ne poduzme?
Policija je zvana, dali je izašla na teren nezna se, ali u 2 sata kamenovan je svaki vlak koji je tuda prošao.

koliko sam na tom poslu, do sada je zbog kamenovanja izbačeno iz prometa preko 10 različitih vučnih vozila (zbog popravaka stakala, svjetala, retrovizora)
Našu upravu ne zanima ništa po tom pitanju, samo sliježu ramenima, a u stvari sve bi trebalo naplatiti Infrastrukturi, a ako im je skupo imaju RVR-ovce pa nek čuvaju prugu...

Re: Ostao sam bez očiju....

Postano: 07 lip 2010, 13:37
Postao/la Boki og
Tek sam sada nakon Lenkovog posta progledao, naime, svojevremeno je jedan predsjednik Uprave, koja je dekretom, tada, svedena na dva člana, rekao da željezničara ionako ima viška pa će ih postaviti da čuvaju prugu. Brilijantna izjava je izrečena nakon naleta nagibnog na komade izrezanih tračnica u Tounju ... Bio čovjek u pravu ... :kul

Re: Ostao sam bez očiju....

Postano: 10 sij 2011, 20:58
Postao/la Andre Lenk
KAD HULIGANI UGROŽAVAJU PROMET
Kamenom u staklo zaustavljaju vlakove

U nedjeljno jutro huligani kod kolodvora Sesvete kamenovali su putnički vlak. U 6.sati i 10 minuta, 9. sječnja vlak 2102 kamenovan je kod cestovnog pružnog prijelaz Jelkovec, prije Sesveta. Kamenom u vjetrobransko staklo blokiran je željeznički promet jer je vlak zaustavljen zbog ozljede strojovođe. Kamen, koji su bacili maloljetni huligani probio je vjetrobransko staklo i ozljedio strojovođu. Vozeći putnički vlak od Novske za Zagreb strojovođa Denis Kveštak iz Vuče vlakova Novska, nije ni mogao slutiti da će se ta vožnja kobno završiti. Sve što je osjetio bio je prasak vjetrobranskog stakla i udarac kamena u njegovu glavu. Pošto je prijelaz u blizini kolodvora, uspio je dovesti vlak u Sesvete i pozvati dispečera. Hitna je ga pomoć odvezla i zaradio je četiri šava iznad čeljusti.
Srećom, malobrojni putnici tog nedjeljnog jutra nisu puno kasnili u Zagreb. Prešli su u drugi vlak. Elektromotorni vlak 6111-009 kojem je razbijeno staklo odvezao je u zagrebački depo drugi strojovođa. Po njega je ubrzo došao strojovođa Zdenko Faltak. Na svoju odgovornost oštećeni vlak bez putnika odvezao je u Zagreb Glavni kolodvor smanjenom brzinom. Rupa u staklu i krv kolege bili su mu stalno pred očima. Dovezao je vlak u zagrebački depo na popravak. Policija je moga zapisati da su vlak kamenovali NN počinitelji i da je istraga u tijeku. Ovakve istrage su obično bez otkrivenog počinitelja koji je maloljetan. No, vlakovi se i dalje kamenuju, a policija je nemoćna.
Nemoćni su i strojovođe koji svakodnevno doživljavaju napade huligana na vlakove. Najviše je kamenovanja na relaciji Dugo Selo- Zagreb- Savski Marof. Kod spomenutog sesvetskog Jelkoveca, te obližnjeg Čulinca i stajališta Trnava, dosad je najviše bilo kamenovanja vlakova. Nije izuzetak da huligani često postave razne prepreke na prugu. Neka statistika zbroji koliko su minuta i sati zbog toga vlakovi kasnili, te kolika je materijalna šteta. Srećom, smrtnih slučajeva zbog huligana nije bilo, osim raznih ozljeda. Ponavljamo da su policija, te same strojovođe i željezničko osoblje nemoćni protiv huligana.
Usput, spomenuto huliganstvo mediji uopće nisu zabilježili. Primjerice, kada se u zagrebačkom tramvaju dogodi daleko beznačajniji ispad, mediji to objave na sva zvona. Napad na vlak i ozljeđivanje strojovođe nije im zanimljivo. Strojovođe svoj posao obavljaju svakodnevno. Spomenuti, ozljeđeni strojovođa, vjerojatno će opet voziti vlakove. Hoće li ga huligani opet napasti, ostaje otvoreno pitanje. No, to je strojovođama « u opisu posla», svakodnevnog.
Tekst i snimka: B. Ćavar

Re: Ostao sam bez očiju....

Postano: 11 sij 2011, 08:31
Postao/la Andre Lenk
kakav je to bio projektil da je napravio tako malu rupu i tako veliku štetu? ako bolje pogledate staklo je napuklo samo oko rupe, a to je onda malen predmet velike brzine i mase...

Re: Ostao sam bez očiju....

Postano: 11 sij 2011, 11:48
Postao/la frenki
Nadam se kako če se takvim i sličnim nepodobnim "igricama" jedanput stati na kraj, ali opet izražavam svoju sumnju u prvi dio moje rečenice. Otkrije li se da se neki "tatin sin" zabavlja nekakvom pračkom i kuglicama od ležajeva, ništa od toga. Jedino možemo reči kako je strojovođa imao sreće da ga nije pogodilo u glavu.

Re: Ostao sam bez očiju....

Postano: 08 ožu 2012, 20:18
Postao/la Kamenko Opatic
http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/opas ... -vlak.html
http://www.glasistre.hr/istra/vijest/127553

Evi i naš Darko je to iskušao... A kazne počiniteljima su "strašne".

Re: Ostao sam bez očiju....

Postano: 09 ožu 2012, 22:28
Postao/la Sinisa Isek
Upravo to sam i ja spomenuo na prošlom predsjedništvu (a mogli ste čitati iz izvješča istog).
Naime, i nama su bacali kamenje na lok. i na vagone i to kod Capraških Poljana (prijelaz kod Cigana- Roma).
Uz učestale prigovore prometnicima i uz pomoć predsjedništva, za sada smo riješili problem.
Navodno su im poslali par puta policijsku patrolu.

Mišljenja sam kao i Lenk, treba naplatiti štetu infrastrukturi, pa će onda čuvati ljude i imovinu za čiji
prijevoz naplačuju trase.

:loco