radosti OVV-a
-
- Član SSH
- Posts: 224
- Joined: 10 Feb 2010, 08:35
- Location: Varaždin
Re: radosti OVV-a
U zadnja 3-4 dana na varaždinskim dizelima 2044 serije došlo do 2 požara na istim sklopovima. Na drugom požaru na 2044-010 5 aparata nije bilo dovoljno za ugasiti požar nego su vatrogasci još imali oko sat i pol posla.
Šuška se da je smijenjen šef dizel depoa i da su dva mehaničara dobila otkaz i da se spremaju još neke rošade unutar organizacije rada OVV-a dizel-depo Varaždin. Požari su očito razlog za smjene, a smjene razlog NEODRŽAVANJA lokomotiva i aljkavosti odgovornih ljudi u OVV-u.
Sreća je da su požari bili relativno brzo lokalizirani i da se nisu proširili jer tko zna kaj bi bilo da nisu, a često do lokomotive znaju biti cisterne sa plinom ili naftnim derivatima odmah do lokomotive.
Nesreća je i žalosno je da sad po našem nadređenom nema tko u OVV-u potpisati rješenje da je pravovremenom reakcijom strojnog osoblja spriječena veća materijalna šteta da bi spomenuti strojovođa i njegov pomoćnik mogli biti nagrađeni pozitivnom stimulacijom na plači.
Šuška se da je smijenjen šef dizel depoa i da su dva mehaničara dobila otkaz i da se spremaju još neke rošade unutar organizacije rada OVV-a dizel-depo Varaždin. Požari su očito razlog za smjene, a smjene razlog NEODRŽAVANJA lokomotiva i aljkavosti odgovornih ljudi u OVV-u.
Sreća je da su požari bili relativno brzo lokalizirani i da se nisu proširili jer tko zna kaj bi bilo da nisu, a često do lokomotive znaju biti cisterne sa plinom ili naftnim derivatima odmah do lokomotive.
Nesreća je i žalosno je da sad po našem nadređenom nema tko u OVV-u potpisati rješenje da je pravovremenom reakcijom strojnog osoblja spriječena veća materijalna šteta da bi spomenuti strojovođa i njegov pomoćnik mogli biti nagrađeni pozitivnom stimulacijom na plači.
Re: radosti OVV-a
Slažem se sa tobom kolega Varaždinec i svakako treba izvršiti pritisak na nadređene da se nagradi osoblje lokomotive.Postoji specifikacija obujma radova koji se trebaju izvršavati na određenim KP-ima, međutim u cilju kojekakvih izmišljenih ušteda, svi su se ti rokovi znatno produžili. Još bi bilo razumno da se radi o novim vučnim jedinicama, ali svi dobro znamo koliko su nam vozila stara i u kakvom su stanju. Nažalost, opet sav teret takvih vozila mora na sebe preuzeti strojno osoblje a sve u cilju kakvog takvog održavanja prometa. Međutim, nastaje problem kad se nešto dogodi, a tad se traži "dlaka u jajetu".
-
- Site Admin
- Posts: 1448
- Joined: 20 Jan 2010, 20:47
Re: radosti OVV-a
za nagradu MORA šef jedinice ispostaviti prijedlog za nagradu povjerenstvu za štete.
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
Re: radosti OVV-a
Ponekad i nije sve u nagradi,dobro dojde kad dojde(nagrada),nama bi največa nagrada bila kad bi sve vučne jedinice bile ispravne pa osoblje nebi muku mučilo tko je zadužen kome poslati dopis da se nekog nagradi.Možda bude šef najprije tražil mišljenje sudskog vještaka kao u mojem slučaju prije par mjeseci pa ode nagrada laganim povetarcem sa zadnjom ciklonom prema istoku kontinenta.
-
- Site Admin
- Posts: 1448
- Joined: 20 Jan 2010, 20:47
Re: radosti OVV-a
evo, reci šefu nek piše nagradu i za jembaha, planuo je na putu za čakovec...
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
Re: radosti OVV-a
A bit će toga još, to je slika našeg održavanja. Apsurdno je da radiona u Varaždinu od ponedjeljka radi po novom radnom vremenu, od 7-15 sati, a mi najviše vučnih jedinica trebamo za pokretanje vlakova iza 14 sati. Več treči dan za redom događa se kašnjenje vlakova zbog neblagovremenog obavljanja KP-a, što je i razumljivo s obzirom na novo radno vrijeme. ažalost, Za sada nema nikakVih reakcija od nadležnih na spomenuta kašnjenja.
-
- Posts: 200
- Joined: 09 Feb 2010, 12:32
- Location: Bjelovar /Pevec city
Re: radosti OVV-a
Jel se tu više ima šta za reći?
U jednom danu dvije dmg 7121 u Bjelovaru sa ali stvarno lošim grijanjem...(a izašle sa revizije)
Ljudi nam više j... m....
Pa dokle ćemo to trpiti,nemremo više izbacivati toliko koliko oni ne mogu popraviti,,,
Neće više da voze oni koji su to nekada vozili kakva god da je bila , onda znate da je voda do ušiju....
Strpljenje nam je pri kraju, ili ćemo ih zajedno pritjerati da to održavanje više nešto počne nešto raditi za šta su dobro plaćeni ili će otići k jarcu sve uskoro!!!!!!
U jednom danu dvije dmg 7121 u Bjelovaru sa ali stvarno lošim grijanjem...(a izašle sa revizije)
Ljudi nam više j... m....
Pa dokle ćemo to trpiti,nemremo više izbacivati toliko koliko oni ne mogu popraviti,,,
Neće više da voze oni koji su to nekada vozili kakva god da je bila , onda znate da je voda do ušiju....
Strpljenje nam je pri kraju, ili ćemo ih zajedno pritjerati da to održavanje više nešto počne nešto raditi za šta su dobro plaćeni ili će otići k jarcu sve uskoro!!!!!!
Ride to live,live to ride!
Re: radosti OVV-a
Eto ga i kod nas, u Varaždinu 7121-028, izašao iz revizije i problema s njim koliko hočeš, od grijanja do displeja pokazivača smjera i da ne nabrajam što sve ne. a navodno se za reviziju masno platilo. Dokle če to ići tako?
-
- Član SSH
- Posts: 63
- Joined: 17 Aug 2010, 14:01
- Location: slavonski brod
Re: radosti OVV-a
Isti je problem i sa lokomotivama serije 1142. Grijalice su postavljene pod noge, tako da nakon 2 sata vožnje noge budu skuhane, a gore moraš obući jaknu. Uzalud je pisati knjigu popravaka.
-
- Član SSH
- Posts: 100
- Joined: 09 Feb 2010, 08:53
Re: radosti OVV-a
Motor je u garanciji i ekipa je stigla i otklonila nedostatke. E sad koliko je to efikasno i učinkovito to je jako veliko pitanje. Ali stoji da je DMV još uvijek pod garancijom i da sve nedostatke treba evidentirati i pisat..pisati.. i pisati.. nakon toga kad postoji pisani trag, imamo argumente da mi kao sindikat i povjernici ZNR reagiramo i da se nadostatci otklone.frenki wrote:Eto ga i kod nas, u Varaždinu 7121-028, izašao iz revizije i problema s njim koliko hočeš, od grijanja do displeja pokazivača smjera i da ne nabrajam što sve ne. a navodno se za reviziju masno platilo. Dokle če to ići tako?
Re: radosti OVV-a
Zgodno razmišljanje kolega Vrček, nego dali znaš ti onaj stih iz pjesme od Prljavaca "uzalud vam trud sviraći...",jer to je nažalost tako ma možeš ti pisati i Sv. Petru kad to nitko ne doživljava, eto mi u Bj napisali smo se za jedan te isti popravak u ovih 5godina, e pa neću pretjerivati ali barem po 10puta svaki strojovođa, i znaš kakva je promjena NIKAKVA!!! Jednostavno smo odustali, i nek ide dok ide i ovak i onak za strojovođu nikada nikoga nije bilo brige, a tako je i danas!!!Darko Vrcek wrote:Motor je u garanciji i ekipa je stigla i otklonila nedostatke. E sad koliko je to efikasno i učinkovito to je jako veliko pitanje. Ali stoji da je DMV još uvijek pod garancijom i da sve nedostatke treba evidentirati i pisat..pisati.. i pisati.. nakon toga kad postoji pisani trag, imamo argumente da mi kao sindikat i povjernici ZNR reagiramo i da se nadostatci otklone.frenki wrote:Eto ga i kod nas, u Varaždinu 7121-028, izašao iz revizije i problema s njim koliko hočeš, od grijanja do displeja pokazivača smjera i da ne nabrajam što sve ne. a navodno se za reviziju masno platilo. Dokle če to ići tako?
Re: radosti OVV-a
Samo jedna slikica koja sve govori. Inače ovaj đuro 030 je bio na nekakvom srednjem popravku prije nekih godinu dana!!!
-
- Site Admin
- Posts: 1448
- Joined: 20 Jan 2010, 20:47
Re: radosti OVV-a
kaj taj ima auspuh dolje ?
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
-
- Član SSH
- Posts: 63
- Joined: 17 Aug 2010, 14:01
- Location: slavonski brod
Re: radosti OVV-a
Ista je stvar sa lokomotivama serije 2132 koje rade manevru u slavonskom brodu.