Page 2 of 3
Re: Hž 7122(šveđani)
Posted: 03 Feb 2011, 13:44
by bacaxxl
Križanje 5804 i 5805 u Perkoviću:

Re: Hž 7122(šveđani)
Posted: 03 Feb 2011, 15:18
by v.v. bosanski brod
Kad smo već kod šveda, imam jedno pitanje. Zašto švedi moraju u toku vožnje moraju imati upaljen reflektor u pola bjela dana?
Re: Hž 7122(šveđani)
Posted: 03 Feb 2011, 16:44
by bacaxxl
Isključivo zbog toga što se majstorima ne da pomaknuti prekidač svjetala u krajnji lijevi položaj - onda gore samo klasična duga svjetla, bez reflektora. Slijedeći položaj s lijeva na desno je "isključeno", pa tek onda dolaze položaji s uključenim reflektorom, 3 položaja u kojima se pojačava intenzitet svjetla. Iskreno, i mene smeta ista stvar: dolaziš mu u susret, a njegov reflektor do jaja...
Re: Hž 7122(šveđani)
Posted: 03 Feb 2011, 17:43
by frenki
Bravo Bača! Vidi se da ti je Dragec bio mentor.
Re: Hž 7122(šveđani)
Posted: 03 Feb 2011, 20:55
by bacaxxl
Naravno - najbolji kod najboljih! Zauzvrat evo jedne fotke da se vidi da smo u trendu: kako bi izgledala naša verzija vozila u filmu TRON:Legacy....

Re: Hž 7122(šveđani)
Posted: 03 Feb 2011, 21:27
by v.v. bosanski brod
Hvala kolega. Ja sam dobio informaciju da oni tako moraju voziti. I mene pati ista stvar. Ideš mu u susret a on ništa. Kolegijalnost na nivou. Možda su se majstorčine umislile da voze nagibni vlak.Kad može on mogu i ja.
Re: Hž 7122(šveđani)
Posted: 03 Feb 2011, 22:05
by varaždinec
To u Varaždinu možeš još vidjeti jako rijetko, ali su sa reflektorima počeli zezati slovenci u Čakovcu, pa kad ga oni raspale a ti imaš ulaz iz Varaždina ideš ko ćorava kokoš u kolodvor.
Re: Hž 7122(šveđani)
Posted: 03 Feb 2011, 22:35
by bacaxxl
A zašto bi na nagibnom bilo drugačije? Zar nema i on skoro isti sistem - donja pa reflektori? Nekad davno kad sam bio vježbenik moj majstor Stipa me je naučio da je gašenje reflektora stvar opće kulture, isto kao i paljenje svjetla u upravljačnici pri prolasku kroz službeno mjesto...
Re: Hž 7122(šveđani)
Posted: 04 Feb 2011, 17:54
by frenki
Slažem se! Baču za instruktora!
Re: Hž 7122(šveđani)
Posted: 04 Feb 2011, 20:27
by Andre Lenk
paljenje svjetla u upravljačnici je nekad bilo propisano,
danas nije obavezno i čuvajte svoje oči....
Re: Hž 7122(šveđani)
Posted: 05 Feb 2011, 09:23
by jsmrcek3-R.I.P.
v.v. bosanski brod wrote:Kad smo već kod šveda, imam jedno pitanje. Zašto švedi moraju u toku vožnje moraju imati upaljen reflektor u pola bjela dana?
Zar je zabranjeno!Ja se u pol bjela dana isto vozim sa upaljenim reflektorom jer smatram da sam uočljiviji za cestovna vozila pogotovo kad je sunčan dan!Trokut svijetla se bolje vide nego .vodoravna prigušena.
Re: Hž 7122(šveđani)
Posted: 05 Feb 2011, 11:10
by v.v. bosanski brod
Nije zabranjeno kolega. Dapače upravu si kad kažeš da je vidljivije sa reflektorom, ali zar nije kolegijalno da kad ti dolazi vlak u susret da ugasiš reflektor bilo dan bilo noć.
Re: Hž 7122(šveđani)
Posted: 05 Feb 2011, 14:20
by Andre Lenk
v.v. bosanski brod wrote:Nije zabranjeno kolega. Dapače upravu si kad kažeš da je vidljivije sa reflektorom, ali zar nije kolegijalno da kad ti dolazi vlak u susret da ugasiš reflektor bilo dan bilo noć.
a što ako ti se volan izmakne pa pređeš na drugi kolosijek ? bolje neka gori reflektor....

Re: Hž 7122(šveđani)
Posted: 05 Feb 2011, 16:33
by bacaxxl
jsmrcek3 wrote:v.v. bosanski brod wrote:Kad smo već kod šveda, imam jedno pitanje. Zašto švedi moraju u toku vožnje moraju imati upaljen reflektor u pola bjela dana?
Zar je zabranjeno!Ja se u pol bjela dana isto vozim sa upaljenim reflektorom jer smatram da sam uočljiviji za cestovna vozila pogotovo kad je sunčan dan!Trokut svijetla se bolje vide nego .vodoravna prigušena.
Pređeš voziti prugom, tamo ne moraš biti uočljiv za cestovna vozila...hajde razmisli malo - da je toliko nužno i neophodno da te cestovna vozila vide, imao bi na krovu 4x1500 W reflektora, i mogli bi te vidjeti bar iz Frankfurta...
Re: Hž 7122(šveđani)
Posted: 06 Feb 2011, 13:36
by bacaxxl
No, da se vratimo u topic: fotografija...
7122 035, tzv. "hajdukovac" u Ogulinu
