Kolega u vuči sigurno ima školskog instruktora,pa ak' mu je "teško" samom prelistati pravilnike,mogao je u društvu s njim ili mu u "školi" postaviti to pitanje...
Premda ima i "školskih" kojima je listanje pravilnika "preobilan" posao...



pa nije dvoznačan, vrlo je jasan...vlakovi.com wrote:Uputa 201-1 kaže da 4. Kada strojovođa ne može otkloniti kvar, a procijeni da u skladu s postojećim HŽ-ovim propisima vlak može nastaviti vožnju smanjenom brzinom koji ovisi o vrsti kvara i da se time neće ugroziti prometna sigurnost, tada nastavlja vožnju do prvoga kolodvora gdje prometnika vlakova obavješćuje da je vučno vozilo neispravno ili
pak vozi do krajnjega kolodvora vožnje vlaka.
Malo me ova dvoznačnost članka pere... Što obavijestiti prometnika ili se samo voziti prugom sto na sat bez ičijeg znanja, a pretpostavimo da je redovita brzina vlaku 160![]()
Ne bi li trebalo pisati bez ovoga ili pak vozi do krajnjega kolodvora vožnje vlaka.
Nimalo dvoznačno: lokomotive i motorni vlakovi BEZ ugrađenog AS-uređaja - Vmax 100 km/h, bez obzira na tehničke karakteristike, odnosno mogućnost postizanja veće brzine;vlakovi.com wrote:pa to da je normalno se slažem...ali šteta što nemam sada dostupa do pravilnika da u miru čitam i da pouzdano i sigurnomogu nešto tvrdim...
Ali u tom članku sigurno ne piše da je to normalo kad je tako dvoznačno...
Morat ću još malo sutra prolistati po propisima.
Pitao si za kvar AS-a, zato ne vidim što bi trebao raditi pomoćni vlak...vozilo je sposobno za vožnju, smanjenom brzinom (ukoliko vlak po KVR prometuje brže od toga) od najviše 100 km/h, prometnika bi mogao obavijestiti moj dispečer kojeg sam ja o kvaru obavijestio mobitelom (vidi napretka tehnologije), ne treba mi pismeni nalog, ne radi se o promjeni parametara koji bitno utječu na vožnju vlaka (poput promjene SKM ili mehaničkih oštećenja vozila), produženje voznih vremena pravdat ću na drugi način (EV 38)...prometnik jedino daje raspis duž pruge da će vlak taj i taj produžiti vozna vremena (ili će to učiniti prometni dispečer po obavijesti od strane strojnog dispečera, čime je ispunjen uvjet da o nepravilnosti budu obavješteni svi zainteresirani). Ne znam zašto tražiš komplikacije kod ovako jednostavnih stvari. Ovo smanjenje Vmax je isključivo iz preventivnih razloga i ne treba od njega stvarati nauku, a propisano je ono što ti je i Lenk rekao: bez AS-a brzina je stoju i tu staje priča.vlakovi.com wrote:Članak 20 t 4. je dvoznačan ili u vašim uputama nema veznika ili...
Razvoj tehnologije ne znači da je ona mjerodavna, te ako o kvaru treba obavijestit prometnika kako je propisano onda treba, makar bio i od slame. Jer neznam kako će ti dispečer dati pismeni nalog... Kako će poslati pomočni vl... Brzine nisu upitne, a propis i postupak mora biti jasan, za sve.