Na današnjoj konferenciji za novinstvo Darinko Bago, predsjednik Uprave Končara, izravno je optužio hrvatske strojovođe da su oni krivi za svaki četvrti kvar na vučnim vozilima i da ne znaju kočiti pa zbog toga lokomotive koje su oni modificirali ostaju u kvaru. Kako prenosi vecernji.hr Bago je izjavio: "Ti isti koji nas napadaju krivi su za svaki četvrti zastoj vlaka." Bago, naravno, nije objasnio kako to da na lokomtivama na kojima Končar nije ugradio svoju sofisticiranu tehnologiju i pamet, takvih kvarova i problema s kočenjem jednostavno nema. Ili, kako to da strane lokomotive na kojima voze iste te hrvatske strojovođe nemaju iste takve probleme...
Bago je svoju konferenciju sazvao nakon izjava dopredsjednika SSH u medijima prilikom ovotjednog prosvjeda, da je domaća tračnička industrija skupa u odnosu na inozemnu te da nije u redu davanje posla njoj a da to u konačnici skuplje plaća željeznica, kao i da su lokomotive koje Končar i Gredelj rekonstruirao nepouzdane i da su konstantno u kvaru, što nije slučaj s njima kad su rađene za strane željeznice (ŽFBiH i ŽS).
Bago u svojim izjavama neizravno optužuje da iza takvih izjava "stoji lobi kojem je u interesu kupovanje od stranih kompanija, čiji vlakovi stoje neprodani na livadi", što je sasvim sigurno pogrešno. Stav SSH je da prednost treba, dakako, dati domaćoj industriji, ali da prednost nikako ne podrazumjeva 30% veću cijenu i 50% manju kvalitetu od neke strane ponude.
Naravno da nitko u Hrvatskoj nema ništa protiv razvoje bilo koje hrvatske industrije, pa tako ni mi protiv toga da Končar bude - ako je i to moguće - vodeća istočnoeuropska tračnička kompanija, kao i Đuro Đaković. Međutim, kvaliteta se ne postiže samo i isključivo pridjevom "hrvatski", nego rezultatima i pouzdanošću, a i cijena nije nešto što bi trebalo zanemariti. Naime, pojedinci nazočni na Baginoj konferenciji Đuru Đakovića nazivaju "hrvatskim mercedesom", iako je on - Đuro Đaković - na natječaju za izgradnju vagona dao najskuplju ponudu i to za 30%, iako se uz vagone koje je on - Đuro Đaković - izgradio u proteklih 5-6 godina veže pridjev "loš, gori, najgori" (izjava predsjednika Sindikata pregledača vagona Ilije Kuprešaka koji radi s tim vagonima).
Očekivati da će željezničari, pa tako i strojovođe, pristajati da se loše obavljeni poslovi naplaćuju po 30% većim cijenama samo zato što ih radi neka hrvatska kompanija, a da će javnost željezničare nazivati najvećim gubitašima dok će se istovremeno Bago hvaliti rastom dobiti i poslovnim uspjehom, e takva očekivanja su iluzorna i pomalo bezobrazna. Možda se nekad, samo pod parolom hrvatstva moglo lijepo i dobro živjeti (sjetimo se rekonstrukcije 1061) i ne snositi posljedice za kvalitetu, no sada su ta vremena - bar što se nas tiče - prošlost. Jer logika kojom razmišlja gospodin Bago i ini a koja govori da su hrvatski putnici izmišljeni zbog željeznice, a željeznica u Hrvatskoj je napravljena samo da bi Končar, Gredelj ili Đuro Đaković imali kome prodavati svoje proizvode bez obzira na kvalitetu i cijenu, jest potpuno kriva. I promašena.
Cijeli članak sa vecernji.hr-portala možete pročitati na
http://www.vecernji.hr/biznis/bago-ordi ... nak-112159
Direktor Končara Bago optužio strojovođe da ne znaju kočiti
-
- Moderator
- Posts: 888
- Joined: 03 Feb 2010, 22:51
- Location: Bjelovar / Zagreb
- Contact:
Direktor Končara Bago optužio strojovođe da ne znaju kočiti
Ako se boriš - možda ćeš izgubiti. Ako se predaš - sigurno si izgubio!
Re: Direktor Končara Bago optužio strojovođe da ne znaju koč
Pitam se zna li gosp. Bago da su njegove lok. imale smetnje u sustavu kočenja, u pojedinim situacijama, kod same primopredaje i puštanja u promet, za koje sam osobno sugerirao mjerodavnima, a koje su naknadno otklonjene !? Da ne govorimo o blokiranju kotača kod kišnog vremena radi nepravilnog omjera sile trenja između kotača i tračnice u odnosu na silu el. kočenja tj. silu trenja između kotača i kočionog umetka što nam je u konačnici dovelo do situacije da su sve podvežene, sjeća li se da su njegovi inžinjeri godinu dana trčali po lokomotivama sa laptopima nebi li skužili gdje je greška u koordinaciji vožnja - kočenje, etc... etc ...
Re: Direktor Končara Bago optužio strojovođe da ne znaju koč
Ovim postom sam konkretno mislio na 1141 podserija 300 starije generacije ...Boki og wrote:Pitam se zna li gosp. Bago da su njegove lok. imale smetnje u sustavu kočenja, u pojedinim situacijama, kod same primopredaje i puštanja u promet, za koje sam osobno sugerirao mjerodavnima, a koje su naknadno otklonjene !? Da ne govorimo o blokiranju kotača kod kišnog vremena radi nepravilnog omjera sile trenja između kotača i tračnice u odnosu na silu el. kočenja tj. silu trenja između kotača i kočionog umetka što nam je u konačnici dovelo do situacije da su sve podvežene, sjeća li se da su njegovi inžinjeri godinu dana trčali po lokomotivama sa laptopima nebi li skužili gdje je greška u koordinaciji vožnja - kočenje, etc... etc ...
Re: Direktor Končara Bago optužio strojovođe da ne znaju koč
To ONAJ Bago što je s Matešom (ili Granićem, nešto me sjećanje ne služi...) šetao po Mirogoju? Još uvijek nije u zatvoru?
------------------------------------------------
Kristina died. Long live Isolda!
Kristina died. Long live Isolda!