Kao prvo želio bih se ispričati ako sam napravio koji propust kod organiziranja smjena strojovođa ili pravo vremenog obavještavanja strojovođe oko njegove smjene ili rada.Isto tako bih zamolio sve strojovođe da imaju razumjevanja da nisam u mogučnosti uvijek se javiti isti trenutak na telefon kad netko od vas zove.Kod nove podijele dispečera na radnom mjestu strojnog dispečera u putničkom prijevozu ostao je samo jedan dispečera za čitavu Hrvatsku zato vas molim za razumjevanje pogotovo sad kad je došlo do vremenskih neprilika i povečanih defekata lokomotiva.Nadam se da razumijete kako je meni kad me nazovete i završimo sa razgovorom a na mobitelu već ima 5 propuštenih poziva.Želio bih da riješim sve probleme strojovođa koji se trenutno nalaze na pruzi,kojim ističe smjena ili su ostali defekt ali molim da razumijete da to fizički jedna osoba ne uspije odmah odraditi.Još su tu i pritisci od strane poslodavca,podnošenje izvještaja,upisivanje defekata,razgovori sa nadzornicima.Ja sam u smjeni sam i moram voditi računa u svakoj smjeni barem na vas 100,nadam se da ćete u budućnosti imati malo razumijevanja.Još bih vas sve zamolio da se komunikacija preko mobitela odvija na kulturan način,ja kad razgovoram na telefon razgovaram kulturnim tonom bez psovki i omalovažavanja osobe s kojom razgovaram.Već sam doživio da me se naziva kretenom,budalom da mi se psuje majka i unatoč tome i dalje sam s tom osobom kulturno razgovarao, njegov način razgovora je njegova kultura i njegova sramota.
Još jedanput se ispričavam za svoje propuste nisu bili namjerni,puno me osoba zna kao dispečera i isto oni znaju da svoj posao pokušavam odraditi što bolje na dobrobit strojovođa (uvijek sam znao izlaziti u susret kad god sam to mogao) i firme za koju radim zvala se ona Vuča vlakova ili Putnički prijevoz.
S poštovanjem
Glavni dispečeri putničkog prijevoza
-
- Član SSH
- Posts: 137
- Joined: 12 Feb 2010, 14:17
- Location: Houston - vuče vlakova
-
- Član SSH
- Posts: 952
- Joined: 08 Feb 2010, 20:20
- Location: Stari Mikanovci
Re: Glavni dispečeri putničkog prijevoza
Marijo... ma ko to viko na tebe...
Nije evidentan problem samo u radu dispečerske službe, nego se problemi javljaju zbog nekvalitetne i nepravilno izvršene podjele kako strojnoga tako i režijskog osoblja. To stvara velike probleme a još k tome ukidaju se radna mjesta koja su neophodna za funkcioniranje željeznice. Napetosti rastu svakodnevno i to se najbolje iščitava kroz komunikaciju između zaposlenih. Marijo, ja te razumijem u potpunosti jer i ja to proživljavam gotovo svakodnevno, no progutam i idem dalje, a dokle ćemo to moći izdržati...vidjet ćemo.
Ako je netko od Sv popizdio, onda je to vjerovatno s razlogom (defekt, istek smjene...), ali ipak tu nema mjesta za vrijeđanje i psovanje!
Biti će bolje...nadajmo se !
Nije evidentan problem samo u radu dispečerske službe, nego se problemi javljaju zbog nekvalitetne i nepravilno izvršene podjele kako strojnoga tako i režijskog osoblja. To stvara velike probleme a još k tome ukidaju se radna mjesta koja su neophodna za funkcioniranje željeznice. Napetosti rastu svakodnevno i to se najbolje iščitava kroz komunikaciju između zaposlenih. Marijo, ja te razumijem u potpunosti jer i ja to proživljavam gotovo svakodnevno, no progutam i idem dalje, a dokle ćemo to moći izdržati...vidjet ćemo.
Ako je netko od Sv popizdio, onda je to vjerovatno s razlogom (defekt, istek smjene...), ali ipak tu nema mjesta za vrijeđanje i psovanje!
Biti će bolje...nadajmo se !
Ako ne treba jesti u dva ujutro...čemu onda svijetlo u hladnjaku ???