Page 1 of 3

Zanimljivosti

Posted: 17 Feb 2010, 19:37
by zole
Može li mi tko dati definiciju koji sig. znak pokazuje ovaj signal???? :roll:


Image

Re: Zanimljivosti

Posted: 17 Feb 2010, 19:40
by 2041024
Pa to bi moglo značiti "PAZI SUDAR!!!" :lol: :twisted: :lol: :twisted:

Re: Zanimljivosti

Posted: 17 Feb 2010, 19:43
by Anto Dankic
"Oprezno, magla" :lol:
Ili "Ulaz u skretanje - ulijevo" :twisted:

Re: Zanimljivosti

Posted: 17 Feb 2010, 20:11
by Andre Lenk
to su ovi u briselu imali pa si videl kaj se desilo.... :mrgreen:

Re: Zanimljivosti

Posted: 17 Feb 2010, 23:32
by ivica
km 2.2 pruge Ogulin - Knin



Image
Image
Image

Re: Zanimljivosti

Posted: 17 Feb 2010, 23:37
by ivica
Kaštel



Image

Image

Image

Image

Re: Zanimljivosti

Posted: 19 Feb 2010, 12:43
by ivica
Malo se zaletih.....



Image

Re: Zanimljivosti

Posted: 19 Feb 2010, 12:46
by ivica
Nestalo mi goriva......posto subvencioniramo izgradnju cesta, a ovako to izgleda zaprave.........



Image

Re: Zanimljivosti

Posted: 25 Feb 2010, 00:18
by ivica
Image



Image



Image

Re: Zanimljivosti

Posted: 25 Feb 2010, 10:04
by Free Rider
strašno

Re: Zanimljivosti

Posted: 26 Feb 2010, 10:08
by bacaxxl
zole wrote:Može li mi tko dati definiciju koji sig. znak pokazuje ovaj signal???? :roll:


Image
To ti je manevarski signal i znači vozaj amo-tamo dok ne kažem dosta

Re: Zanimljivosti

Posted: 28 Feb 2010, 22:12
by blaz
Ah jos i to mora mora da je neko popio previse ili premalo

Re: Zanimljivosti

Posted: 12 Mar 2010, 17:19
by ivica
kume celave ti gumeeeee



Image

Re: Zanimljivosti

Posted: 14 Mar 2010, 23:01
by mferen61
zole wrote:Može li mi tko dati definiciju koji sig. znak pokazuje ovaj signal???? :roll:


Image
Možda slobodna vožnja za levi i desni kolosjek, ak i ima ??????? :kul

Re: Zanimljivosti

Posted: 14 Mar 2010, 23:10
by mferen61
Jeste li znali da američka standardna mjera za razmak tračnica iznosi
4 feet, 8 1/2 inches?

To je zaista čudna brojka. Zašto baš ta mjera?
Zato jer je tako građeno u Engleskoj, a američke željeznice gradili su
engleski iseljenici.

Zašto su ih oni gradili na taj način?
Zato što su prve željezničke pruge gradili isti ljudi koji su gradili
tramvaje prije željeznice, i tada su rabili tu mjeru.

Pa kako su odredili u Engleskoj baš tu mjeru?
Zato jer su tada ljudi rabili iste mjerne uređaje i pomagala koje su
trebali za izradu kola, a kola su imala kotače toga razmaka.

Dobro! Zašto su njihova kola imala kotače razmaknute baš toliko?
Da su odmjerili drugačije kotači bi se lomili na nekima od starih, dugih
cesta. Zato što je to razmak starih ugaženih cestovnih utora.

Pa tko je gradio te stare ceste koje su zatim tako ugažene?
Prve duge ceste u Europi gradio je Rimski imperij za potrebe svojih
trupa. Rimske se ceste rabe odonda do danas.

A utori?
Izvorne utore s kojima se kasnije svak morao prilagoditi,zbog straha
da ne polomi kotače i kola, napravili su kotači rimskih bornih kola:

Obzirom da su borna kola sagradili Rimljani toga doba, sva su bila
jednaka u pogledu razmaka kotača.
Tako dolazimo do odgovora na prvo pitanje.

Američka standardna mjera širine tračnica je 4 feet, 8 1/2 inches, što
proizlazi iz originalnih specifikacija bornih kola Rimske imperijalne
armije.

A poanta pripovijesti jest da Specifikacija i Birokracija žive vječno.
Tako, i kada slijedeći puta dobiješ neku specifikaciju i čudiš se koje
je to konjsko dupe došlo na takvu ideju, moguće je da si u pravu.

Zato što su starorimska borna kola bila napravljena taman toliko
široko da odgovaraju širini dvije borbeno - konjske pozadine.

I šta ima sve to zajedničko sa istraživanjem Svemira?
Eto, postoji jedno zanimljivo proširenje pripovijesti o razmaku
tračnica i konjskih zadnjica.

Kada pogledamo svemirski taxi kako stoji na lansirnoj rampi, vidimo sa
strane pričvršćene i dvije pogonske rakete s krutim gorivom zvane
Solid Rocket Boosters, ili SRBs. SRBs proizvodi firma Thiokol u
državi Utah. Inženjeri koji su oblikovali SRBs radije bi ih napravili
debljima, ali moraju ih iz tvornice do lansirnoga mjesta prevoziti
vlakom.
Pruga od tvornice do toga mjesta prolazi kroz tunel u brdima. SRBs
moraju odgovarati širini tunela.

Tunel je nešto širi od tračnica, a tračnice su otprilike široke kao
dvije konjske zadnjice.

Stoga je glavna značajka dizajna nečega što je danas zasigurno
najnapredniji transportni sustav na Svijetu izvorno određena širinom
dviju konjskih guzica