Zanimljivosti

Vaše fotografije željezničke tematike
zole
Član SSH
Posts: 65
Joined: 08 Feb 2010, 20:40
Location: Slavonski Brod / Čepin

Zanimljivosti

Unread post by zole »

Može li mi tko dati definiciju koji sig. znak pokazuje ovaj signal???? :roll:


Image
Last edited by zole on 20 Feb 2010, 22:14, edited 1 time in total.
2041024
Član SSH
Posts: 197
Joined: 03 Feb 2010, 12:18

Re: Zanimljivosti

Unread post by 2041024 »

Pa to bi moglo značiti "PAZI SUDAR!!!" :lol: :twisted: :lol: :twisted:
Anto Dankic
Član SSH
Posts: 366
Joined: 10 Feb 2010, 17:42
Location: Slavonski Brod, HR

Re: Zanimljivosti

Unread post by Anto Dankic »

"Oprezno, magla" :lol:
Ili "Ulaz u skretanje - ulijevo" :twisted:
Strojevi se, za razliku od ljudi - mogu popraviti...
Andre Lenk
Site Admin
Posts: 1448
Joined: 20 Jan 2010, 20:47

Re: Zanimljivosti

Unread post by Andre Lenk »

to su ovi u briselu imali pa si videl kaj se desilo.... :mrgreen:
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
ivica
Član SSH
Posts: 151
Joined: 13 Feb 2010, 20:30
Location: Vinkovci

Re: Zanimljivosti

Unread post by ivica »

km 2.2 pruge Ogulin - Knin



Image
Image
Image
Pamćenje je vještina, a zaboravljanje je umjetnost.
ivica
Član SSH
Posts: 151
Joined: 13 Feb 2010, 20:30
Location: Vinkovci

Re: Zanimljivosti

Unread post by ivica »

Kaštel



Image

Image

Image

Image
Pamćenje je vještina, a zaboravljanje je umjetnost.
ivica
Član SSH
Posts: 151
Joined: 13 Feb 2010, 20:30
Location: Vinkovci

Re: Zanimljivosti

Unread post by ivica »

Malo se zaletih.....



Image
Pamćenje je vještina, a zaboravljanje je umjetnost.
ivica
Član SSH
Posts: 151
Joined: 13 Feb 2010, 20:30
Location: Vinkovci

Re: Zanimljivosti

Unread post by ivica »

Nestalo mi goriva......posto subvencioniramo izgradnju cesta, a ovako to izgleda zaprave.........



Image
Pamćenje je vještina, a zaboravljanje je umjetnost.
ivica
Član SSH
Posts: 151
Joined: 13 Feb 2010, 20:30
Location: Vinkovci

Re: Zanimljivosti

Unread post by ivica »

Image



Image



Image
Pamćenje je vještina, a zaboravljanje je umjetnost.
Free Rider
Član SSH
Posts: 25
Joined: 14 Feb 2010, 23:24

Re: Zanimljivosti

Unread post by Free Rider »

strašno
Image
bacaxxl
Član SSH
Posts: 928
Joined: 12 Feb 2010, 13:34
Location: Kneen

Re: Zanimljivosti

Unread post by bacaxxl »

zole wrote:Može li mi tko dati definiciju koji sig. znak pokazuje ovaj signal???? :roll:


Image
To ti je manevarski signal i znači vozaj amo-tamo dok ne kažem dosta
------------------------------------------------
Kristina died. Long live Isolda!
blaz
Član SSH
Posts: 7
Joined: 26 Feb 2010, 13:52

Re: Zanimljivosti

Unread post by blaz »

Ah jos i to mora mora da je neko popio previse ili premalo
ivica
Član SSH
Posts: 151
Joined: 13 Feb 2010, 20:30
Location: Vinkovci

Re: Zanimljivosti

Unread post by ivica »

kume celave ti gumeeeee



Image
Pamćenje je vještina, a zaboravljanje je umjetnost.
mferen61
Član SSH
Posts: 19
Joined: 08 Feb 2010, 22:35

Re: Zanimljivosti

Unread post by mferen61 »

zole wrote:Može li mi tko dati definiciju koji sig. znak pokazuje ovaj signal???? :roll:


Image
Možda slobodna vožnja za levi i desni kolosjek, ak i ima ??????? :kul
mferen61
Član SSH
Posts: 19
Joined: 08 Feb 2010, 22:35

Re: Zanimljivosti

Unread post by mferen61 »

Jeste li znali da američka standardna mjera za razmak tračnica iznosi
4 feet, 8 1/2 inches?

To je zaista čudna brojka. Zašto baš ta mjera?
Zato jer je tako građeno u Engleskoj, a američke željeznice gradili su
engleski iseljenici.

Zašto su ih oni gradili na taj način?
Zato što su prve željezničke pruge gradili isti ljudi koji su gradili
tramvaje prije željeznice, i tada su rabili tu mjeru.

Pa kako su odredili u Engleskoj baš tu mjeru?
Zato jer su tada ljudi rabili iste mjerne uređaje i pomagala koje su
trebali za izradu kola, a kola su imala kotače toga razmaka.

Dobro! Zašto su njihova kola imala kotače razmaknute baš toliko?
Da su odmjerili drugačije kotači bi se lomili na nekima od starih, dugih
cesta. Zato što je to razmak starih ugaženih cestovnih utora.

Pa tko je gradio te stare ceste koje su zatim tako ugažene?
Prve duge ceste u Europi gradio je Rimski imperij za potrebe svojih
trupa. Rimske se ceste rabe odonda do danas.

A utori?
Izvorne utore s kojima se kasnije svak morao prilagoditi,zbog straha
da ne polomi kotače i kola, napravili su kotači rimskih bornih kola:

Obzirom da su borna kola sagradili Rimljani toga doba, sva su bila
jednaka u pogledu razmaka kotača.
Tako dolazimo do odgovora na prvo pitanje.

Američka standardna mjera širine tračnica je 4 feet, 8 1/2 inches, što
proizlazi iz originalnih specifikacija bornih kola Rimske imperijalne
armije.

A poanta pripovijesti jest da Specifikacija i Birokracija žive vječno.
Tako, i kada slijedeći puta dobiješ neku specifikaciju i čudiš se koje
je to konjsko dupe došlo na takvu ideju, moguće je da si u pravu.

Zato što su starorimska borna kola bila napravljena taman toliko
široko da odgovaraju širini dvije borbeno - konjske pozadine.

I šta ima sve to zajedničko sa istraživanjem Svemira?
Eto, postoji jedno zanimljivo proširenje pripovijesti o razmaku
tračnica i konjskih zadnjica.

Kada pogledamo svemirski taxi kako stoji na lansirnoj rampi, vidimo sa
strane pričvršćene i dvije pogonske rakete s krutim gorivom zvane
Solid Rocket Boosters, ili SRBs. SRBs proizvodi firma Thiokol u
državi Utah. Inženjeri koji su oblikovali SRBs radije bi ih napravili
debljima, ali moraju ih iz tvornice do lansirnoga mjesta prevoziti
vlakom.
Pruga od tvornice do toga mjesta prolazi kroz tunel u brdima. SRBs
moraju odgovarati širini tunela.

Tunel je nešto širi od tračnica, a tračnice su otprilike široke kao
dvije konjske zadnjice.

Stoga je glavna značajka dizajna nečega što je danas zasigurno
najnapredniji transportni sustav na Svijetu izvorno određena širinom
dviju konjskih guzica
Post Reply