Na prošloj sjednici Predsjedništva SSH raspravljano je baš o tom problemu, koji najbolje oslikava stanje u OVV-u. Brzina, za strojovođu, jedino mjerodavna jest ona s brzinomjera... A tablice nek si ponese doma Berta (ili ovaj novi šef OVV-a u Vž, kak se već zove) pa nek ih koriste kad budu pravdali kanjenja vlakova.
Ako se boriš - možda ćeš izgubiti. Ako se predaš - sigurno si izgubio!
Dalibor Petrovic wrote:Na prošloj sjednici Predsjedništva SSH raspravljano je baš o tom problemu, koji najbolje oslikava stanje u OVV-u. Brzina, za strojovođu, jedino mjerodavna jest ona s brzinomjera... A tablice nek si ponese doma Berta (ili ovaj novi šef OVV-a u Vž, kak se već zove) pa nek ih koriste kad budu pravdali kanjenja vlakova.
Nek to onda neko pokuša objasnit našim vrlim instruktorima,valjda bi oni o tome trebali voditi brigu.Kod nas postoji i vrli KP organ pa vidiš kako nam ide.
e moj Gluhi tolika leta si se već mogel naučiti da si ti glavni na lok i da sva odgovornost lezi na tvojim leđima.....uzdaj se u se i u svoje kljuse,......
Ovo me podsjeća na kasne osamdesete kada smo vozili Matoša. Neke elektre sedamsto podserije (danas dvjesto) imale su sličnu tablicu jer je Matoš imao tako oštra vozna vremena da ako si kasnio jednu minutu to više nisi mogao nadoknaditi.
znači idemo po starom,papir kroz prozor van držimo se brzinomjera a vlak nek kasni kolko kasni dok svi koji bi trebali nekaj poduzeti u vezi toga i dalje nikaj ne delaju i nikom niš.
GLUHI wrote:znači idemo po starom,papir kroz prozor van držimo se brzinomjera a vlak nek kasni kolko kasni dok svi koji bi trebali nekaj poduzeti u vezi toga i dalje nikaj ne delaju i nikom niš.
Znaš kaj Gluhi tko nas je o tome uopće obavjestio i zašto toga nema u knjizi naredbi da bi to bilo pravovaljano,jer zapis na traci je zakon!Ajde bok!
GLUHI wrote:Najnoviji uradak OVV-a Varaždin kako se podešavaju brzinomjeri na lokomotivama 2044
Ovi u OVV-u Varaždin očito imaju nekih problema oko brzinomjera jer se sjećam jednog članka u "Reflektoru" u kojem su opisani slični problemi oko podešavanja brzinomjera. Ne znam točno koji je bio povod tom članku, ali znam da su dotični iz Ovv-a Varaždin poslali jedan dopis vuči (mislim) gdje traže da se vuča očituje kako hoće da se podesi brzinomjer primjer na 30 km/h ili na 60 km/h. Prosudite sami tko tu koga i zašto. Možda netko ima taj broj doma pa ako nije problem da isti skenira i stavi post.
tablice ovakve , onakve, bandaži ovakvi onakvi...sto kaze Lenk aj ti nekom dokazi da je tamo nesto na ormaru elektricnoga grijanja pisalo i to bez potpisa, mura itd.....
ljudi do 500 minuta sve redovito...ipak smo mi placeni po satu....a sati nema.....a imamo i koeficjent
Pamćenje je vještina, a zaboravljanje je umjetnost.
Još jedan, ali malo drugačiji uradak OVV-a Varaždin
Ovo su napisali u OVV-u Osijek, ali za informaciju svima, lokomotiva nije opremljena AUTO-STOP uređajem i još uvijek ima ugrađen statički budnik, a sve ostalo, kolege, zaključite sami.