Uputa 28.
Uputa 28.
Ova uputa nam nalaže u čl.2-točka 4. da moramo na propratnim dokumentima pisati ime i prezime štampanim slovima, pa onda vlastoručni potpis.
Moj je prijedlog da nam se kupi pečat na kome je naše ime i prezime!
Dali bi financirali sindikalne podružnice ili mi osobno samo neka je organizirano, na masi bi bilo povoljnije.
P.S. Bio bi nam lijep dar za Uskrs!
Moj je prijedlog da nam se kupi pečat na kome je naše ime i prezime!
Dali bi financirali sindikalne podružnice ili mi osobno samo neka je organizirano, na masi bi bilo povoljnije.
P.S. Bio bi nam lijep dar za Uskrs!
Re: Uputa 28.
Izmjene su objavljene u Službenom vjesniku, naša služba se o tome, koliko znam, nije očitovala odnosno izdala upute o daljnjem postupanju. Pusti Mijo prometnjake, mi još uvijek znamo tko vozi koji vlak. Problem je u njima, primjerice, kod izvanrednih događaja, ne zna se tko je kome što mahao, tko je radio probu, dao polazak, etc ... Treba predložiti službi za propise da nam kolodvori budu jedan veliki Big Brother, snimati sa svih strana, pa će biti bolje, barem kod isljeđivanja izvanrednih događaja ...Mijo661 wrote:Ova uputa nam nalaže u čl.2-točka 4. da moramo na propratnim dokumentima pisati ime i prezime štampanim slovima, pa onda vlastoručni potpis.
Moj je prijedlog da nam se kupi pečat na kome je naše ime i prezime!
Dali bi financirali sindikalne podružnice ili mi osobno samo neka je organizirano, na masi bi bilo povoljnije.
P.S. Bio bi nam lijep dar za Uskrs!
-
- Član SSH
- Posts: 952
- Joined: 08 Feb 2010, 20:20
- Location: Stari Mikanovci
Re: Uputa 28.
Ma problem je kad se desi nešto...pregaženje, nalet ili sl....cijela pruga zna tko vozi, a nije bio samo jedan slučaj da je netko strojovođu zvao doma ili na neki način zayebavao zbog nečega...najbolje bi bilo da imamo šifru....npr vuča vinkovci 32XXX pa abecednim redom, ZG 01xxx abecednim redom...i onda samo mi znamo u ložioni tko je vozio koji vlak a ne i baba Jela u Garčinu zna da je tamo neki vlak vozio Brle...Boki ili netko treći.....i zgazio Peru iz Slobodnice......
@...Pečat....nema potrebe se još i sa tim opterćivati
@...Pečat....nema potrebe se još i sa tim opterćivati
Ako ne treba jesti u dva ujutro...čemu onda svijetlo u hladnjaku ???
Re: Uputa 28.
Sta god da uradis i kako god da nas šifriraš sve će se u kratkom vremenu znati.......
kao i ranije naprimjer nasi privatni mobiteli...adrese....itd.......jel kolege uzmu kopiraju pa dijele okolo.....
kao i ranije naprimjer nasi privatni mobiteli...adrese....itd.......jel kolege uzmu kopiraju pa dijele okolo.....
Pamćenje je vještina, a zaboravljanje je umjetnost.
-
- Član SSH
- Posts: 952
- Joined: 08 Feb 2010, 20:20
- Location: Stari Mikanovci
Re: Uputa 28.
Ma ako mi znamo ajd ajd, ali ako u trenu zna cijela pruga tko je vozio pa onda još i daju te podatke medijima e onda nije dobro, a ove brojeve mobitela...pa oni su službeni i vlasništvo su HŽ-a a mi smo samo korisnici tako da nevidim ništa sporno u tome ako je netko i dao netkome.ivica wrote:Sta god da uradis i kako god da nas šifriraš sve će se u kratkom vremenu znati.......
kao i ranije naprimjer nasi privatni mobiteli...adrese....itd.......jel kolege uzmu kopiraju pa dijele okolo.....
Nije morao kolega dati nikome kad se taj spisak našao u Tovarniku u prometnom uredu prije nego što smo mi imali sve brojeve na znanje¨!?!
Ako ne treba jesti u dva ujutro...čemu onda svijetlo u hladnjaku ???
Re: Uputa 28.
410 exp wrote:Ma ako mi znamo ajd ajd, ali ako u trenu zna cijela pruga tko je vozio pa onda još i daju te podatke medijima e onda nije dobro, a ove brojeve mobitela...pa oni su službeni i vlasništvo su HŽ-a a mi smo samo korisnici tako da nevidim ništa sporno u tome ako je netko i dao netkome.ivica wrote:Sta god da uradis i kako god da nas šifriraš sve će se u kratkom vremenu znati.......
kao i ranije naprimjer nasi privatni mobiteli...adrese....itd.......jel kolege uzmu kopiraju pa dijele okolo.....
Nije morao kolega dati nikome kad se taj spisak našao u Tovarniku u prometnom uredu prije nego što smo mi imali sve brojeve na znanje¨!?!
ne mislim sada na brojeve.....nego prije dok je imao svatko svoj privatni.....jer uvijek u nasem okruzenju ima prijatelja koji ce takav popis podijeliti okolo...veci broj od njih namijerno, a mali dio nerazmisljajuci......
Pamćenje je vještina, a zaboravljanje je umjetnost.
Re: Uputa 28.
Brle, pečat traže oni s ružnim rukopisom...a što se tiče kriptologije koju predlažeš, kondukteri to već imaju, pa mi tako u putni list upišu da vlak koji vozim prati kondukter 33 208...pa ja moram pitati čovjeka je l' mu 33 ime ili prezime. Da je u pitanju elektronska obrada putnih (ili bilo kojih drugih listova), pa hajde-de, ali pogledaj i drugu stranu: ovako bar znaš kojeg prometnika ćeš za gušu kad ti da nalog s laganom vožnjom, a ona pomaknuta kilometar bliže, i sl. A ako baba Jela može raditi PPK, što mene osobno puno više sekira, pa što ne bi znala i kako se zove majstor koji je zgazio Peru jer nije mogao stati zato jer baba nije dobro napravila PPK?410 exp wrote:Ma problem je kad se desi nešto...pregaženje, nalet ili sl....cijela pruga zna tko vozi, a nije bio samo jedan slučaj da je netko strojovođu zvao doma ili na neki način zayebavao zbog nečega...najbolje bi bilo da imamo šifru....npr vuča vinkovci 32XXX pa abecednim redom, ZG 01xxx abecednim redom...i onda samo mi znamo u ložioni tko je vozio koji vlak a ne i baba Jela u Garčinu zna da je tamo neki vlak vozio Brle...Boki ili netko treći.....i zgazio Peru iz Slobodnice......
@...Pečat....nema potrebe se još i sa tim opterećivati
------------------------------------------------
Kristina died. Long live Isolda!
Kristina died. Long live Isolda!
Re: Uputa 28.
hahahaaaaaa,pišem ti ja štampanim slovima LULEK,MILIVOJ LULEK,tko nije upučen neka sluša antenu-89.7
Re: Uputa 28.
Pozdrav,
moram se po prvi puta uključiti, pa evo nekoliko opaska u vezi upute 28.
Postoji još jedno pitanje u vezi upute 28 koje bi nas trebalo interesirati, a to je po kojim ispravkama tko radi. Promet je dobio VII izmjene i dopune dok Vuča radi sa VI izmjenama i dopunama. Isto tako pregledaći nisu dobili nove pravilnike nego rade po neznam kojim ispravkama starog ˝signalnog˝ i ˝prometnog˝ pravlnika. Donešeni su novi pravilnici, a nije točno napisano koje pravilnike oni zamjenjuju i dali stari vrijede i do kada.
Što se tiče potpisa na nalozima neznam kako piše u uputi 28 jer nemam nove ispravke, ali u ˝Praviniku o načinu i uvjetima za obavljanje sigurnog tijeka željezničkog prometa˝ u čl. 214. t.5. nigdje ne piše da se evidencije moraju potpisivati štampanim slovima nego čitljivo + potpis.
moram se po prvi puta uključiti, pa evo nekoliko opaska u vezi upute 28.
Postoji još jedno pitanje u vezi upute 28 koje bi nas trebalo interesirati, a to je po kojim ispravkama tko radi. Promet je dobio VII izmjene i dopune dok Vuča radi sa VI izmjenama i dopunama. Isto tako pregledaći nisu dobili nove pravilnike nego rade po neznam kojim ispravkama starog ˝signalnog˝ i ˝prometnog˝ pravlnika. Donešeni su novi pravilnici, a nije točno napisano koje pravilnike oni zamjenjuju i dali stari vrijede i do kada.
Što se tiče potpisa na nalozima neznam kako piše u uputi 28 jer nemam nove ispravke, ali u ˝Praviniku o načinu i uvjetima za obavljanje sigurnog tijeka željezničkog prometa˝ u čl. 214. t.5. nigdje ne piše da se evidencije moraju potpisivati štampanim slovima nego čitljivo + potpis.
-
- Posts: 92
- Joined: 09 Feb 2010, 11:15
Re: Uputa 28.
Kak mi pišemo svakak "čitljivo" i kak si to neko iz službe kontrole ne zna pročitat najbolje je pisat štampanim slovima za saku sigurnost!!!!!2die4 wrote:Pozdrav,
moram se po prvi puta uključiti, pa evo nekoliko opaska u vezi upute 28.
Postoji još jedno pitanje u vezi upute 28 koje bi nas trebalo interesirati, a to je po kojim ispravkama tko radi. Promet je dobio VII izmjene i dopune dok Vuča radi sa VI izmjenama i dopunama. Isto tako pregledaći nisu dobili nove pravilnike nego rade po neznam kojim ispravkama starog ˝signalnog˝ i ˝prometnog˝ pravlnika. Donešeni su novi pravilnici, a nije točno napisano koje pravilnike oni zamjenjuju i dali stari vrijede i do kada.
Što se tiče potpisa na nalozima neznam kako piše u uputi 28 jer nemam nove ispravke, ali u ˝Praviniku o načinu i uvjetima za obavljanje sigurnog tijeka željezničkog prometa˝ u čl. 214. t.5. nigdje ne piše da se evidencije moraju potpisivati štampanim slovima nego čitljivo + potpis.