Kako sam u temi o plavcima napomenuo, jučer sam vozio dva šveda do Kž 7122-004 i 7122-011. Putovanje naravno nije prošlo u redu jer ne bi ste vjerovali, ali dolazilo je do pregrijavanja motora i to motora "A" na 7122-004. Razlog kvara nepoznat, jer su u rešetke od ventilatora bile čiste, a i antifriz je bio na maximalnoj razini. E sad da ne znam da su ti vlakovi došli iz Švedske ne bi se ovome ni čudio, ali ovo je malo za rubliku vjerovali ili ne. No moramo se nadati boljemu!!! Za kraj dvije slike od zadnja dva šveda sa "modernizacije"!!!!
Hž 7122-Vuča Vlakova-002!
Hž 7122-Vuča Vlakova-003!
Poštovani kolega!
Šveđani su ti se pregrijali vjerojatno zbog niske vanjske temperature, a ti nisi uključio WEBASTA. U rashladnom sustavu ti sigurno nije antifriz, nego voda pa ti je došlo do smrzavanja kod hladnjaka i prekida cirkulacije kroz cijeli rashladni sustav zbog ledenog čepa. Uključenjem WEBASTA uključuje se i cirkulaciona pumpa koja tjera rashladnu tekućinu po cijelom sustavu te onemogućava stvaranje ledenog čepa.
Ovo pomaže pod uvjetom da su termostati koji reguliraraju rad WEBASTA ispravni.
Sa tim vlakovima nije bilo nikakvih problema u zimi kad su stigli iz Švedske jer su imali antifriz do -30, sve dok održavanje nije preuzeo naš OVV.
Varaždinec, pusti njih dvojicu - Lenka i đurudvajsčetvorku - njih su ti dvojica stari internet ratnici... samo ispada da se prepiru, a u stvarnosti je drugačije , heheheh
Ako se boriš - možda ćeš izgubiti. Ako se predaš - sigurno si izgubio!
varaždinec wrote:Poštovani kolega!
Šveđani su ti se pregrijali vjerojatno zbog niske vanjske temperature, a ti nisi uključio WEBASTA. U rashladnom sustavu ti sigurno nije antifriz, nego voda pa ti je došlo do smrzavanja kod hladnjaka i prekida cirkulacije kroz cijeli rashladni sustav zbog ledenog čepa. Uključenjem WEBASTA uključuje se i cirkulaciona pumpa koja tjera rashladnu tekućinu po cijelom sustavu te onemogućava stvaranje ledenog čepa.
Ovo pomaže pod uvjetom da su termostati koji reguliraraju rad WEBASTA ispravni.
Sa tim vlakovima nije bilo nikakvih problema u zimi kad su stigli iz Švedske jer su imali antifriz do -30, sve dok održavanje nije preuzeo naš OVV.
Pozdrav kolega Varaždinec!
Slažem se s tobom oko svega kaj si naveo u postu, osim kaj nisam primjetio barem u zadnje vrijeme da je u rashladnom sistemu voda nego antifriz, barem je palvo(možda su u OVV-u nisu nabavili plavu boju za pisanice kaj nebi bilo niš čudno i sad nas farbaju da izgleda ko antifriz). A kaj se tiče uključenog Webasta u vožnji nemam baš nekih ugodnih iskustava. Od pregrijavanja motora na -17 bez obzira na uključeno Webasto, pa do pucanja gumenog crijeva rashladnom sistemu itd. , a to se tiče upravo termostata koji ga reguliraju. Tak da izgleda o ipak ima veze s tvrdnjom u tvojoj zadnjoj rečenici "OVV". Ono sa bojom za pisanice je šala mala .
Mislim da nam bu sindikat moral kupiti glikometre za po zimi da dokažemo antifriz u rashladnom sustavu nije dovoljno kvalitetan. Znam da se na početku zime na KTP-u stavlja antifriz, ali isto tak znam da se gotovo uvijek kasnije na dnevnim pregledima i po potrebi ako su gubici dolijevala obična voda. Zato kolege ne vjerujte čak ni ono kaj vidite jer je kod nas sve moguće, čak i da se antifriz smrzava
7122-001 u Splitu ima prije nekoliko dana pregled i do tog pregleda sve je valjalo osim wc-a(stara boljka jer vakum pumpa neće da radi).Nakon FAMOZNOG pregleda više ništa na njemu ne valja poćevši od javljanja indikacije NIZAK PRITISAK ULJA U HP-u MOTORA "A" DO PREGRIJAVANJA VODE MOTORA "B".Garnitura je nekoliko puta bila u radioni ali ne znaju u čemu je kvar??!!!!
varaždinec wrote:Poštovani kolega!
Šveđani su ti se pregrijali vjerojatno zbog niske vanjske temperature, a ti nisi uključio WEBASTA. U rashladnom sustavu ti sigurno nije antifriz, nego voda pa ti je došlo do smrzavanja kod hladnjaka i prekida cirkulacije kroz cijeli rashladni sustav zbog ledenog čepa. Uključenjem WEBASTA uključuje se i cirkulaciona pumpa koja tjera rashladnu tekućinu po cijelom sustavu te onemogućava stvaranje ledenog čepa.
Ovo pomaže pod uvjetom da su termostati koji reguliraraju rad WEBASTA ispravni.
Sa tim vlakovima nije bilo nikakvih problema u zimi kad su stigli iz Švedske jer su imali antifriz do -30, sve dok održavanje nije preuzeo naš OVV.