

nisi dobro razumio....nije potrošena, nego je nova i nenaliježe ravnomjerno na ovoj kotača, jer svaki umetak naliježe SAMO 1/3 svoje površine na ovoj kotača, dok su 2/3 umetka slobodne, to se vidi na slici. Išao sam pod nju na kanalu da vidim gornje umetke...situacija gotovo identična donjima!!Anto Dankic wrote:Ne razumijem kako se mogla tako potrošiti, kao da je vozila bez gornje papuče....
E ovdje se ipak razlučuje i vijenac. Na ranijoj slici moraš priznati da ne. Premda, priznajem da sam i ja pisao gluposti, valjda ni ne gledajući previše. Da sam samo pažljivije čitao što si ti pisao vratio bih se na sliku i bolje proučio.Andre Lenk wrote:nemam sliku bolje, nego sliku lošije rezolucije sa stranice prije...R. Vuckovic wrote:Da, to je vanjski rub vjenca bandaža, ili ti imaš fotografiju bolje rezolucije.
A što se tiče odgovornosti, istina da strojovođa nije odgovoran što je takvo vozilo još u prometu ali smatram da bi mogao biti odgovoran ako sam pokrene takvo vozilo i uputi se u promet sa njime. A mogao bi to, ne daj bože, osjetiti i na svojoj koži nakon prelaska preko neke skretnice.
i lijepo se vidi što je vijenac a što vanjski rub....
Ovo je za nepovjerovati, ali nažalost Ante vidiš da nitko ne mari za to što vlakovi i lokomotive ne koče, na to nema nikakvih reagiranja, jer kao da je to bitno za život strojovođe. Ali zato se vode žustre rasprave oko toga kolika je količina vibracija u upravljačnicama, jer ipak to je od presudnog značaja za sigurnost prometa!!!Ante Brletic wrote:Zayebancija sa kočnicama lokomotiva serije 1142 se nastavlja, naime jučer sam se našao u ložioni gdje mehaničar tvrdi da je ovo "u redu"...naravno lokomotiva je Van prometa i sad se "kao" čeka neka komisija koja bi rekla da je ovo OK. Koji strojovođa može u knjigu primopredaje napisati da su kočnice ispitane -proba A , i da su ispravne a kočioni umetak naliježe samo 1/4 svoje površine na ovoj kotača. Tražio sam potpis radione da se potpišu i da kažu da su kočnice ispravne....istog trena bi zvao MUP i podigao kaznenu prijavu za ugrožavanje života strojovođe, putnika i ugrožavanje sigurnosti željezničkog prometa.
ovaj put je riječ o 1142-004 !!
pritisak u koč cilindru 3,4 Ba
Prosudite sami:
http://i619.photobucket.com/albums/tt27 ... -004-2.jpg
http://i619.photobucket.com/albums/tt27 ... -004-3.jpg
http://i619.photobucket.com/albums/tt27 ... 42-004.jpg
Mislim da nije problem u kvacilu nego u duzini odbojnikagarlic wrote:Nisam slikao ali nemam ni sto. Radi se o lokomotivi 2132322 na koju je, naprijed, postavljeno kvacilo koje ne mozete nabaciti bas na svaku kuku vagona. To je ona deblja verzija kvacila. Kako je ovo manevarska lokomotiva, stalno se zakopcava i otkopcava. Nekoliko puta u smjeni se dogodilo da manevrist ne moze nabaciti kvacilo na kuku!? Kvacilo zapne na kuki i ne legne do kraja. Ako i legne do kraja onda ga je tesko skinuti sa kuke. U slucaju da se kopcanje ne moze izvrsiti manevrist koristi kvacilo sa vagona na kuku lokomotive a to nije po propisu. Jel vi vidite sto se dogadja? Cak ni kvacila nisu vise unificirana i svakog vraga taj HZ kupi. Ovlas pregledom odmah se vidi da to kvacilo nije fino obradjeno nego se vide tragovi lijevanja i upravo zbog te nedoradjenosti kvacilo zapinje. Poslije sam pitao pratioca lok na GK jel to jos negdje primjetio. On kaze da ima NEKOLIKO elektri gdje se ponavlja taj problem. Na jedvite jade uspije natuci kvacilo u kuku! A tko to poslije skine taj se posteno oznoji. Uz sve ostale probleme sa lokomotivama i niz neispravnosti na njima sad niti kvacila nisu ispravna. Nemam pojma zasto se ne kupe ona tanja kvacila koja su svugdje pasala valjda vec 100 godina? Budem ovo poslikao u sljedecoj danjskoj ak jos ta lok bude na Leskovackoj manevri. Ali nije se to dogadjalo samo na 2132322 nego ima jos lokomotiva sa takvim grubim kvacilom. Pomislio sam posuditi fleksericu i malo obraditi srh od lijevanja na tom kvacilu ali nije to moj posao. Jos nek mrcina pukne i odma bi bilo - sta si to isao dirati!!?
Ma ne, ima dosta mjesta za nabaciti kvacilo. Kad ga do kraja otpuste vidljivo je da ima i potrebnu duzinu. Na neke kuke, npr na jednom spavacem vagonu ne moze se nabaciti. Al ona tanja kvacila, tj usica kvacila, svugdje su pasala. Osim toga odbojnike mozemo stisnuti: "Majstore daj malo stisni!"Tomić wrote:Mislim da nije problem u kvacilu nego u duzini odbojnika
Ma ne, ima dosta mjesta za nabaciti kvacilo. Kad ga do kraja otpuste vidljivo je da ima i potrebnu duzinu. Na neke kuke, npr na jednom spavacem vagonu ne moze se nabaciti. Al ona tanja kvacila, tj usica kvacila, svugdje su pasala. Osim toga odbojnike mozemo stisnuti: "Majstore daj malo stisni!"garlic wrote:Tomić wrote:Mislim da nije problem u kvacilu nego u duzini odbojnika