strojovođe bikeri
Re: strojovođe bikeri
Rekao mi Kolak. Ali u tri godine 320 km ???? Oslobađao se 100 km godišnje?
Re: strojovođe bikeri
Koliko je tebi trebalo da se oslobodiš straha od šibica ?yamaha wrote:Rekao mi Kolak. Ali u tri godine 320 km ???? Oslobađao se 100 km godišnje?
Re: strojovođe bikeri
To su insinuacije i podmetanja! Sai Baba mi je rekao da će me "prijatelji" minirati!(reče Ava Karabatić)
-
- Član SSH
- Posts: 239
- Joined: 09 Dec 2010, 00:04
Re: strojovođe bikeri
I ja bih u Grčku, sam me hebu financije.
Prošle sezone sam se oslobađao straha i napravio 7000 km,
kak je krenulo ne bude ni ove godine bolje.
Kak je rekao jedan moj prijatelj " ko ga hebe, nebumo sto let živeli "
Prošle sezone sam se oslobađao straha i napravio 7000 km,
kak je krenulo ne bude ni ove godine bolje.
Kak je rekao jedan moj prijatelj " ko ga hebe, nebumo sto let živeli "
Ako izgubiš čast,izgubio si sve!
-
- Član SSH
- Posts: 952
- Joined: 08 Feb 2010, 20:20
- Location: Stari Mikanovci
Re: strojovođe bikeri
nedaj Bože neke pijane budale sa autom, a da te ne skuži u retrovizoru....nebudeš ni 50Sinisa Isek wrote:.... nebumo sto let živeli ..."
Ako ne treba jesti u dva ujutro...čemu onda svijetlo u hladnjaku ???
Re: strojovođe bikeri
Glavonja ! dajem satove tenisa za take ko ti pa ak oćeš uzet javi se ! loptica tebi može dvaput odskočit i to ti je za tvoje mogućnosti super i daj si konačno kupi neki motor barem igračku stavi ga blizu fotića a ti se udalji metar dva pa se slikaj izgledat ćeš ko pravi bajkerAnte Brletic wrote:nedaj Bože neke pijane budale sa autom, a da te ne skuži u retrovizoru....nebudeš ni 50Sinisa Isek wrote:.... nebumo sto let živeli ..."
Re: strojovođe bikeri
Yamaha oćeš kupit yamahu ista ko tvoja samo sa 55000 km pa možeš pričat basne da si skoro obišao cijeli planet aaaa ?yamaha wrote:Rekao mi Kolak. Ali u tri godine 320 km ???? Oslobađao se 100 km godišnje?
Re: strojovođe bikeri
Vidiš,slijepče,yamahe mogu prijeći i do 55.000 km,a tvoj ATX bi sa toliko već bio u Gredelju na remontu!
Re: strojovođe bikeri
Dižeš li borbenu gotovost za Knin ili ćeš mikrofon ove godine prepustit nekom drugom borcu ha ?yamaha wrote:Vidiš,slijepče,yamahe mogu prijeći i do 55.000 km,a tvoj ATX bi sa toliko već bio u Gredelju na remontu!
Re: strojovođe bikeri
Ili će možda Pinta odsvirat neki hit na svom češelju e to bi bio pravi događaj !v-strom wrote:Dižeš li borbenu gotovost za Knin ili ćeš mikrofon ove godine prepustit nekom drugom borcu ha ?yamaha wrote:Vidiš,slijepče,yamahe mogu prijeći i do 55.000 km,a tvoj ATX bi sa toliko već bio u Gredelju na remontu!
Re: strojovođe bikeri
Prošlo je podosta vremena od našeg malog izleta s motorima, pa rekoh da se napokon udostojim napisati nešto o tome... Naime, radi se o putovanju do Grčke u kojem su sudjelovali pet članova MK LOKOMOTIVE i dva "simpatizera" kluba svi od reda djelatnici VV Osijek. Izlet je trajao 14 dana, točnije od 17.6. do 1.7.2012. godine.
Prvi dan smo odvezli turu OSIJEK-SARAJEVO gdje smo pronašli smještaj u centru grada i kako to već priliči bajkerima, nismo oskudjevali u hrani i piću ni minute.
Drugi dan nakon obečavajućeg bureka za doručak krenuli smo u obilazak sarajevskog depoa vučnih vozila gdje su nas ugodno dočekali i uz obilazak pojasnili njihovo poslovanje. Tu su nas dvoje članova morali napustiti i vratiti se u Osijek, a mi smo (barem ja,) s grčem u želucu. nastavili dalje SARAJEVO-PODGORICA. U planu nam je bilo posjetiti depo u Podgorici, no nismo uspjeli stupiti u kontakt s osobom kojoj smo unaprijed najavili dolazak. Noćili smo na Skadarskom jezeru naravno uz željezničku prugu
Treći dan (po meni najnaporniji) PODGORICA-OHRID: krenuli smo uz Skadarsko jezero cestom ne širom od jedne vozne trake i tako sve do granice s Albanijom, ponegdje i na 1 km nadmorske visine. Doživljaj je fantastičan... Albanija, zemlja 1000 iznenađenja... da neduljim, prometni znakovi kao i da ne postoje, na autoputu pojedinci voze suprotnim trakom, kultura vožnje ne postoji i prava je umjetnost ostati na dva kotača. Preko Tirane (taj grad nikada neću zaboraviti) i Elbasana stižemo u Makedonij,u a potom i u Ohrid gdje smo se zadržali tri dana.
Šesti dan OHRID-KALAMBAKA: Gotovo cjelodnevna vožnja većim dijelom po Grčkoj, te dolazak do krajnje točke putovanja.
Sedmi dan KALAMBAKA-VLORE: Nakon posjete čuvenih grčkih meteora, polazak natrag u Albaniju .Planiran je povratak uz obalu do Hrvatske. Albanska obala odiše sasvim drugačije, sve se bazira na turizam i gradovi su predivni, mada još poneke sitnice odaju da se nalazite u Albaniji.
Osmi dan VLORE-BAR: Vožnja bespučima Albanije do Bara gdje se susrećemo s dvojicom kolega bajkera iz Osijeka i noćimo kod njih u apartmanu.
Deveti dan BAR-VODICE: Neopisiva sreća je zavladala kad smo ušli u Hrvatsku, onaj osjećaj pada golemog tereta sa srca, kući smo. Tako blizu, a opet tako daleko.. Dolazak u Vodice gdje smo se zadržali četri dana, tu smo se totalno opustili.
Četrnaesti dan VODICE-OSIJEK: Polazak, kroz Liku preko Karlovca, Bjelovara, Virovitice do Osijeka gdje smo ispili pivo i krenuli svojim kućama.
To je bilo ukratko o putovanju dugom cca 3500 km.Za iduću godinu imamo u planu putovanje od nešto više kilometara.
Slike na:
http://www.mk-lokomotive.com/?page_id=403
Prvi dan smo odvezli turu OSIJEK-SARAJEVO gdje smo pronašli smještaj u centru grada i kako to već priliči bajkerima, nismo oskudjevali u hrani i piću ni minute.
Drugi dan nakon obečavajućeg bureka za doručak krenuli smo u obilazak sarajevskog depoa vučnih vozila gdje su nas ugodno dočekali i uz obilazak pojasnili njihovo poslovanje. Tu su nas dvoje članova morali napustiti i vratiti se u Osijek, a mi smo (barem ja,) s grčem u želucu. nastavili dalje SARAJEVO-PODGORICA. U planu nam je bilo posjetiti depo u Podgorici, no nismo uspjeli stupiti u kontakt s osobom kojoj smo unaprijed najavili dolazak. Noćili smo na Skadarskom jezeru naravno uz željezničku prugu
Treći dan (po meni najnaporniji) PODGORICA-OHRID: krenuli smo uz Skadarsko jezero cestom ne širom od jedne vozne trake i tako sve do granice s Albanijom, ponegdje i na 1 km nadmorske visine. Doživljaj je fantastičan... Albanija, zemlja 1000 iznenađenja... da neduljim, prometni znakovi kao i da ne postoje, na autoputu pojedinci voze suprotnim trakom, kultura vožnje ne postoji i prava je umjetnost ostati na dva kotača. Preko Tirane (taj grad nikada neću zaboraviti) i Elbasana stižemo u Makedonij,u a potom i u Ohrid gdje smo se zadržali tri dana.
Šesti dan OHRID-KALAMBAKA: Gotovo cjelodnevna vožnja većim dijelom po Grčkoj, te dolazak do krajnje točke putovanja.
Sedmi dan KALAMBAKA-VLORE: Nakon posjete čuvenih grčkih meteora, polazak natrag u Albaniju .Planiran je povratak uz obalu do Hrvatske. Albanska obala odiše sasvim drugačije, sve se bazira na turizam i gradovi su predivni, mada još poneke sitnice odaju da se nalazite u Albaniji.
Osmi dan VLORE-BAR: Vožnja bespučima Albanije do Bara gdje se susrećemo s dvojicom kolega bajkera iz Osijeka i noćimo kod njih u apartmanu.
Deveti dan BAR-VODICE: Neopisiva sreća je zavladala kad smo ušli u Hrvatsku, onaj osjećaj pada golemog tereta sa srca, kući smo. Tako blizu, a opet tako daleko.. Dolazak u Vodice gdje smo se zadržali četri dana, tu smo se totalno opustili.
Četrnaesti dan VODICE-OSIJEK: Polazak, kroz Liku preko Karlovca, Bjelovara, Virovitice do Osijeka gdje smo ispili pivo i krenuli svojim kućama.
To je bilo ukratko o putovanju dugom cca 3500 km.Za iduću godinu imamo u planu putovanje od nešto više kilometara.
Slike na:
http://www.mk-lokomotive.com/?page_id=403
-
- Član SSH
- Posts: 952
- Joined: 08 Feb 2010, 20:20
- Location: Stari Mikanovci
Re: strojovođe bikeri
odlične slike...svaka čast. Trebalo je volje a i hrabrosti za odvaliti toliki put u nepoznato....
Koliko Vas je ta ljubav koštala svakoga...znači gorivo, hrana, piće..sex odnosi ... ! Zanima me, jer bi komparirao sa putovanjem automobilom po toj ruti koju ste odvalili..
Koliko Vas je ta ljubav koštala svakoga...znači gorivo, hrana, piće..sex odnosi ... ! Zanima me, jer bi komparirao sa putovanjem automobilom po toj ruti koju ste odvalili..
Ako ne treba jesti u dva ujutro...čemu onda svijetlo u hladnjaku ???
Re: strojovođe bikeri
Pozdrav, po kacigi cca 700 eura s tim da smo u Vodicama bili smješteni privatno.Tu je uračunato gorivo,smještaj,hrana,cuga,ulaznice za svakojake znamenitosti...Na ničemu nismo štedili.Krevet po glavi je svuda između 10 i 15 eura.Grčka je malo specifična sa cijenama hrane i pića dok su Albanija i Makedonija zemlje gdje je šteta ne opustiti se...
Ako imaš dodatnih pitanja u vezi rute slobodno se javi bilo bi mi drago pomoči.
Ako imaš dodatnih pitanja u vezi rute slobodno se javi bilo bi mi drago pomoči.
-
- Član SSH
- Posts: 239
- Joined: 09 Dec 2010, 00:04