što ostali misle ?Danas sam službu odradio na EMV 6111 014 i uoćio zanimljivu modifikaciju u podu
upravljaćnica. U prostoru gdje se nalazi hladnjak ispod njega u podu upravljačnice
napravljen je prirodni spoj kabine i putnićkog prostora tunelom čiji su ulazi zatvoreni
mrežastim poklopcima. Ja koji nisam pobornik klima uređaja ovaj patent u nadolazećim
ljetnim mjesecima po mom sudu bude radio dobro jer ima automatsku regulaciju
ispuhivanja, a kapacitet mu se povećava porastom brzine i brojem otvorenih prozora
u putnićkom prostoru. Kapa dole inovatoru !
mađar naš svagdašnji... (6111)
-
- Site Admin
- Posts: 1448
- Joined: 20 Jan 2010, 20:47
mađar naš svagdašnji... (6111)
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
Re: mađar naš svagdašnji... (6111)
može li netko predočiti podatke o prototipu novog domaćeg emv ...?!
planiran je kao buduća zamjena za ostarjele mađare...
planiran je kao buduća zamjena za ostarjele mađare...
-
- Član SSH
- Posts: 290
- Joined: 13 Feb 2010, 02:46
Re: mađar naš svagdašnji... (6111)
Aha... mi koji nismo išli na tečaj engleskoga rekli bi " jes jes ofkors hov nat...."
Vlak je bio na Inotransu, godišnem sajmu najanovijih dostignuća u željezničkoj tehnologiji, ljudi koji su bili tamo kažu da su svi svi zaobilizili Končar/Gredelj vlak u širokom luku uz izgovor, uz podsmjeh i izgovor mi smo to radili prije 20-ak godina....
Ali kod nas vozi, i košta preko(više) nekoliko milijuna ojera... A isto to vrijeme lokomotive (2041, 1141-302,03itd) koje Gredelj i Končar naprave za vuču vlakova, nakon par istrčanih kilometara, se vraćaju natrag k nijma na reklamciju i stoje tamo....
I tak se ježi ježu....

Vlak je bio na Inotransu, godišnem sajmu najanovijih dostignuća u željezničkoj tehnologiji, ljudi koji su bili tamo kažu da su svi svi zaobilizili Končar/Gredelj vlak u širokom luku uz izgovor, uz podsmjeh i izgovor mi smo to radili prije 20-ak godina....
Ali kod nas vozi, i košta preko(više) nekoliko milijuna ojera... A isto to vrijeme lokomotive (2041, 1141-302,03itd) koje Gredelj i Končar naprave za vuču vlakova, nakon par istrčanih kilometara, se vraćaju natrag k nijma na reklamciju i stoje tamo....
I tak se ježi ježu....
