Na relaciji pruge od kolodvora Čakovec do kolodvora Lendava i natrag; prošle je godine smanjena brzina svim vlakovima sa lokomotivskom vučom na Vmax=20 Km/h
2008. godine obavljen je remont dijela pruge na kojem se brzina povećala sa 40 na 60, dok je na ne obnovljenom dijelu pruge brzina ostala 40...
Nakon godinu i pol "normalne" vožnje vlakova netko se sjetio da ukoliko na dijelu pruge postoji više različitih brzina ... da se ona mora smanjiti... još nisam uspio pronaći taj pravilnik da bih točno citirao definiciju



No takvim smanjenjem brzine desilo se to da je redovita brzina vlakova koji su u pravilu teži od 1000 tona i koji voze na velikim usponima i padovima osjetno niža od kritične brzine lokomotiva (38 km/h) ovisno o seriji...
Zanima me Vaše mišljenje i što uopće kaže propis o kritičnoj brzini...
Pošto vlakovi na toj relaciji prometuju svakodnevno, vjerojatno postoji i opasnost od kvarova lokomotiva...Te kvarove plaća vuča...a u ovom slučaju po mome mišljenju nije kriva za to...
Nadam se raspravi o tome...