2061 (661) ponovno na našim prugama
-
- Site Admin
- Posts: 1448
- Joined: 20 Jan 2010, 20:47
2061 (661) ponovno na našim prugama
Jasno i glasno,
želim vaša mišljenja o lokomotivi 2061, (661) ...
želim vaša mišljenja o lokomotivi 2061, (661) ...
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
-
- Član SSH
- Posts: 366
- Joined: 10 Feb 2010, 17:42
- Location: Slavonski Brod, HR
Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama
Nisam baš neki dizlaš, ali dok sam ih vozio znam da su bili puno bolji za rad manevre na radnim vlakovima, što zbog razmještaja komandi a i brzina kočnika je puno veća nego na 2062.
Strojevi se, za razliku od ljudi - mogu popraviti...
Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama
Da nije tih lokomotiva bilo, nikad ne bih postao strojovodja!!! Vozio se jos kao dijete na njima na manevri u Zadru i vezu me najljepse uspomene bas uz njih! Miris dizela kroz tunele od Knina do Zadra i dan danas imam u nosu Sjecam se da bih bio razocaran kad bi vozila vlakove sa dugim krajem napred. GO 661!!!
Gdje pocinje zeljeznica zavrsava logika
Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama
Dakako ako postji mogučnost ja sam za to,bile su dobre i pouzdane.
Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama
zašto da ne? ionako nam je skoro sav vozni park muzejski pa nek bude i ona...
-
- Član SSH
- Posts: 224
- Joined: 10 Feb 2010, 08:35
- Location: Varaždin
Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama
Koliko još uopće tih lokomotiva ima koje bi se mogle osposobiti? Znam da su sve neaktivne. Neku noć vidio sam 2 u RK točno ispred prostorije nadzornika.
-
- Site Admin
- Posts: 1448
- Joined: 20 Jan 2010, 20:47
Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama
koji to glasa za ne, da bar obrazloži....
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama
Spora, slaba, ona sprega na 20 km/h me ubi u pojam, generator pare - nedao bog da ga moraš samo na stendby održavati, duži kraj i na jednu i na drugu stranu itd. Jedina svijetla točka te lokomotive je miran i tih rad.
-
- Član SSH
- Posts: 224
- Joined: 10 Feb 2010, 08:35
- Location: Varaždin
Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama
60ran wrote:Spora, slaba, ona sprega na 20 km/h me ubi u pojam, generator pare - nedao bog da ga moraš samo na stendby održavati, duži kraj i na jednu i na drugu stranu itd. Jedina svijetla točka te lokomotive je miran i tih rad.
Koliko se sjećam parno grijanje na HŽ-u je ukinuto još tamo negdje 1992. godine, pa ne misliš valjda da bi sad išli u rekonstrukciju parnih generatora koji su uistinu bili zlo, ali je istina da je ta lok. u 1.položaju povlačila vlak iz mjesta tak da ja ne mislim da je jedina svijetla točka te lok. samo miran i tihi rad, a i da je za nas dizelaše je to jako puno. Zato sam ja ZA!!!
-
- Član SSH
- Posts: 239
- Joined: 09 Dec 2010, 00:04
Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama
Ma da ti budem iskren,ja bih osobno htio voziti nešto novo,a tu lok. bih ostavio za kakav izletnički vlak!!!
Ako izgubiš čast,izgubio si sve!
Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama
Svaka cast!loksi wrote:Ma da ti budem iskren,ja bih osobno htio voziti nešto novo,a tu lok. bih ostavio za kakav izletnički vlak!!!
Gdje pocinje zeljeznica zavrsava logika
Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama
Ja sam ZA jer dok smo je vozili na ličkoj pruzi nikad me nije izdala u odnosu na 2062
R.I.P.TOMISLAV SALOPEK
-
- Site Admin
- Posts: 1448
- Joined: 20 Jan 2010, 20:47
Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama
dok su vozile bile su novije....vine wrote:Ja sam ZA jer dok smo je vozili na ličkoj pruzi nikad me nije izdala u odnosu na 2062
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama
Njih sam od 1996 vozija u Kninu i mogu ti kazati da iako su bile stare da su bile svetinja a pogotovo kad su im stavili boćne grijaće!Kroz jesen kad na dionicama od Plaškog-Rudopolja i od Gračaca-Malovana kad poćme opadati lišće po kolosjeku nikada nebi poćela proklizavati dok sa 2062 i 2062-100 bilo bi muke dok bi se popele na Rudopolje i Malovan!Svi koji su vozili tom prugom znaju kakvi su uvjeti kad poćme lišće opadati a da ne spominjem kad poćme podati snig!
R.I.P.TOMISLAV SALOPEK