
Lokomotiva El17 dosla van sluzbe u sklopu regionalnog vlaka Oslo-Bergen

Manevra u kolodvoru Bergen. Odvlaci lok. i vagone.(Ovdje strojovodja nema nista sa kvacenjem)

Lokomotiva El.17. Prije se koristila u putnickom prometu. Imali dosta problema i sad je koriste za manevriranje u Oslu. Ova i jos 1-2 se koriste na tzv. Flåmsbanen. Tamo voze turisticke vlakove na nevjerovatnih 55 promila!!! Imaju posebne otpornike za kocenje

Inace je unutrasnjost gotovo jednaka kao i NSB Di4.

Lokalni putnicki vlakovi type69. Ima ih vise podserija (A,B,C,D,E..) ovisno o reviziji i modernizaciji.

Regionalni vlak Oslo-Bergen sa El.18 u kolodvoru Bergen.

Lokalni i medjugradski vlak NSB Type 72. Vlak talijanske proizvodnje sa relativno losim kocnicama i puno djecijih bolesti. Inace jako ljep i jednostavan za voznju dok nema problema (uglavnom problemi nastaju ako se kace 2 vlaka).

NSB Type 70. IC vlak koji vozi od pocetka osamdesetih. Jako ugodan za voznju i vozi kao regionalni (IC) vlak na kratkim relacijama. U osnovi je bio narucen kao trodjelni, ali je isporucen kao cetverodjelni tako da je trom i tesko postize top brzinu 160km/h. Uskoro ce se odluciti da li ce ih revizirati totalno ili ce najvjerovatnije na "bubanj". Naime od 2012 dolaze novonaruceni vlakovi u promet. Njih 50 garnitura i 50 na "cekanju" Te garniture se prave za prigradski i regionalni promet (iste garniture sa manjim i vecim brojem sjedista i vrata) tako da ce ove istisnuti iz prometa. Njihova brzina ce biti 200km/h.

Flytoget Type71. Potpuno privatna firma. Vrse prijevoz putnika iz grada Drammen koroz Oslo do aerodroma (Gardemoen) i natrag. Vozno vrijeme Oslo-Gardemoen je 17 minuta (45 km udaljenost). U osnovi potpuno jednaki vlak kao i NSB Type73. Razlika je sto ovi imaju vise motora i bolje ubrzanje, ali nemaju nagibnu tehnologiju. Prvotno su prometovali kao trodjelni, a danas prometuju sve garniture kao cetverodjelne (16 garnitura). Vmax. obaju vlakova je 210km/h i voze svakih 10 minuta za/sa aerodrom-a. Fantazija za voziti, doslovno je kao da sjedis u boeing 747.