Norveske drzavne zeljeznice - NSB
Norveske drzavne zeljeznice - NSB
Nagibni vlak type73 u kolodvoru Trondheim
El18 Jedin lokomotiva koja se koristi u putnickom prometu u NSB-u.
Last edited by Dominik on 25 Feb 2010, 08:27, edited 4 times in total.
Gdje pocinje zeljeznica zavrsava logika
Re: Norveske drzavne zeljeznice - NSB
Poslije ovakvih fotografija, mozemo samo da budemo zavidni..... ali jednog dana....mozda se i kod nas budu mogle snimiti slicne fotografije (barem sto se tice lokomotiva i vlakova).
-
- Site Admin
- Posts: 1448
- Joined: 20 Jan 2010, 20:47
Re: Norveske drzavne zeljeznice - NSB
bude, ako ne prije, kad se norvežani budu rješavali smeća, kao švedi "fiata"...zole wrote:Poslije ovakvih fotografija, mozemo samo da budemo zavidni..... ali jednog dana....mozda se i kod nas budu mogle snimiti slicne fotografije (barem sto se tice lokomotiva i vlakova).
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
Re: Norveske drzavne zeljeznice - NSB
Nagibni dizel-motorni vlak i njegov upravljacki pult (oznaka NSB BM93)
Dizel-motorni vlak i njegov upravljacki pult (oznaka NSB BM92)
Dizel-elektricna lokomotiva iz pocetka osamdesetih. Fantastican zvuk iz sesnaestcilindricne turbomakine od 3330 KS prenesenih na 6 osovina. Jako ugodna za voznju. Prakticiraju okretanje lokomotive u krajnjim kolodvorima radi manje buke u jednoj od upravljacnica (oznaka NSB Di4)
Nevjerovatno fantasticna lokomotiva. Koristi se u NSB putnicki promet te iznajmljuje po potrebi drugima u teretnom. Inace svicarska lokomotiva koja sa svojih 7340 KS vuce gdje god pozeli. Imponira svojom brtvljenoscu. Guma koja brtvi se napuni zrakom kad stavljamo mjenjac smjera voznje napred ili natrag. Ogromno pancirno staklo sa grijacima, retrovizori se izvlace pneumatski i sklapaju automatski na 105 km/h. Rucice vuce, kocenja, ... kao u svemurskom brodu. Knzole se mogu micati tako da je laksi pristup upravljackom mjestu, cijelo postolje sa papucicom budnika itd. moze se namjestati gore-dole itd... FANTAZIJA . Ima pasivnu nagibnu tehnologiju zbog nisko postavljenog trafoa, xenon svjetla (kao i svi ostali vlakovi u norveskoj). (oznaka NSB El18)
Gdje pocinje zeljeznica zavrsava logika
-
- Site Admin
- Posts: 1448
- Joined: 20 Jan 2010, 20:47
Re: Norveske drzavne zeljeznice - NSB
iz kojeg filma su te lokomotive
mislim izgledaju SF-ovski za naše pojmove, pogotovo ova zadnja kabina...
mislim izgledaju SF-ovski za naše pojmove, pogotovo ova zadnja kabina...
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
Re: Norveske drzavne zeljeznice - NSB
Ima jedna malo bolja jos, trebao bi to voziti u subotu pa cu slikati. Ali ruku na srce postoje i losije od ovoga, ali je odrzavanje na zvidnoj razini. Kad budem vozio uslikat cu...Andre Lenk wrote:iz kojeg filma su te lokomotive
mislim izgledaju SF-ovski za naše pojmove, pogotovo ova zadnja kabina...
Gdje pocinje zeljeznica zavrsava logika
Re: Norveske drzavne zeljeznice - NSB
Zar može bole od ovoga,pa za nas su to zvjezdane staze.
Mislim da ovakvo nešto budu tek naša djeca ili unuci budu vozili.
Mislim da ovakvo nešto budu tek naša djeca ili unuci budu vozili.
-
- Član SSH
- Posts: 366
- Joined: 10 Feb 2010, 17:42
- Location: Slavonski Brod, HR
Re: Norveske drzavne zeljeznice - NSB
lokomotive su mrak, a i fotografije su pravo dobre - prava umjetnost
@Draž - neće ju vozit naša djeca, ne primaju na HŽ do daljnjeg
@Draž - neće ju vozit naša djeca, ne primaju na HŽ do daljnjeg
Strojevi se, za razliku od ljudi - mogu popraviti...
Re: Norveske drzavne zeljeznice - NSB
Lokomotiva El17 dosla van sluzbe u sklopu regionalnog vlaka Oslo-Bergen
Manevra u kolodvoru Bergen. Odvlaci lok. i vagone.(Ovdje strojovodja nema nista sa kvacenjem)
Lokomotiva El.17. Prije se koristila u putnickom prometu. Imali dosta problema i sad je koriste za manevriranje u Oslu. Ova i jos 1-2 se koriste na tzv. Flåmsbanen. Tamo voze turisticke vlakove na nevjerovatnih 55 promila!!! Imaju posebne otpornike za kocenje Inace je unutrasnjost gotovo jednaka kao i NSB Di4.
Lokalni putnicki vlakovi type69. Ima ih vise podserija (A,B,C,D,E..) ovisno o reviziji i modernizaciji.
Regionalni vlak Oslo-Bergen sa El.18 u kolodvoru Bergen.
Lokalni i medjugradski vlak NSB Type 72. Vlak talijanske proizvodnje sa relativno losim kocnicama i puno djecijih bolesti. Inace jako ljep i jednostavan za voznju dok nema problema (uglavnom problemi nastaju ako se kace 2 vlaka).
NSB Type 70. IC vlak koji vozi od pocetka osamdesetih. Jako ugodan za voznju i vozi kao regionalni (IC) vlak na kratkim relacijama. U osnovi je bio narucen kao trodjelni, ali je isporucen kao cetverodjelni tako da je trom i tesko postize top brzinu 160km/h. Uskoro ce se odluciti da li ce ih revizirati totalno ili ce najvjerovatnije na "bubanj". Naime od 2012 dolaze novonaruceni vlakovi u promet. Njih 50 garnitura i 50 na "cekanju" Te garniture se prave za prigradski i regionalni promet (iste garniture sa manjim i vecim brojem sjedista i vrata) tako da ce ove istisnuti iz prometa. Njihova brzina ce biti 200km/h.
Flytoget Type71. Potpuno privatna firma. Vrse prijevoz putnika iz grada Drammen koroz Oslo do aerodroma (Gardemoen) i natrag. Vozno vrijeme Oslo-Gardemoen je 17 minuta (45 km udaljenost). U osnovi potpuno jednaki vlak kao i NSB Type73. Razlika je sto ovi imaju vise motora i bolje ubrzanje, ali nemaju nagibnu tehnologiju. Prvotno su prometovali kao trodjelni, a danas prometuju sve garniture kao cetverodjelne (16 garnitura). Vmax. obaju vlakova je 210km/h i voze svakih 10 minuta za/sa aerodrom-a. Fantazija za voziti, doslovno je kao da sjedis u boeing 747.
Gdje pocinje zeljeznica zavrsava logika
-
- Posts: 25
- Joined: 21 Feb 2010, 21:40
Re: Norveske drzavne zeljeznice - NSB
da mi je dočekati da sa ovakvom lok. na našem usponu od 25 promila vozim vlak redovitom brzinom a ne sa 30 km/hDominik wrote:.......
Šta je bolje od Red Bulla.Red pršuta i red sira.
-
- Član SSH
- Posts: 952
- Joined: 08 Feb 2010, 20:20
- Location: Stari Mikanovci
Re: Norveske drzavne zeljeznice - NSB
Ako ne treba jesti u dva ujutro...čemu onda svijetlo u hladnjaku ???
Re: Norveske drzavne zeljeznice - NSB
Ni ovdje ne ide uvijek sve po sinama. Jutros se dogodila tragedija usljed jednog od posljednjih testiranja novoga vlaka "Flirt" svicarske proizvodnje. Vlak je iskocio i udario u zid brda. Od ukupno 5 osoba koje su bile na testiranju 1 je tesko ozljedjena. Uzroci nesrece se istrazuju. Steta trebao je biti pusten u promet 29.02.2012. Sada je sve otkazano do doljnjega.
Vise slika na ovome linku:
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/osta ... /1.7997325
Vise slika na ovome linku:
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/osta ... /1.7997325
Gdje pocinje zeljeznica zavrsava logika
-
- Član SSH
- Posts: 952
- Joined: 08 Feb 2010, 20:20
- Location: Stari Mikanovci
Re: Norveske drzavne zeljeznice - NSB
STRAŠNO......nevjerovatna sličnost sa nesrećom u Rudinama !!
Ako ne treba jesti u dva ujutro...čemu onda svijetlo u hladnjaku ???
Re: Norveske drzavne zeljeznice - NSB
Gdje pocinje zeljeznica zavrsava logika